دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای همه بانوان به ویژه بانوان آسیب پذیر و سرپرست خانوار برنامه ریزی های خوبی انجام شد و همچنین پس از 20 سال برای موضوع بازنشستگی زنان ورود کردیم.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با بیان اینکه در مجلس دهم تعداد نماینده های خانم نسبت به ادوار گذشته مجلس افزایش زیادی داشته است، اظهار کرد: تعداد نماینده های خانم از 9 نفر به 17 نفر افزایش یافته است ولی به طور حتم خانم ها به آن تعداد که شایسته هستند نرسیده اند.

وی بانوان را تشکیل دهنده پنجاه درصد جامعه عنوان کرد و افزود: نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی از لحاظ کیفی فکر می کنم در این مدت کوتاه خیلی خوب عمل کردند.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص توجه به برنامه ریزی های لازم در برنامه ششم توسعه، توضیح داد: در این برنامه ورود خوبی داشتیم؛ برای همه بانوان به ویژه افراد آسیب پذیر و سرپرست خانوار برنامه ریزی های خوبی انجام شد و همچنین پس از 20 سال برای  موضوع بازنشستگی خانم ها ورود کردیم.

تاج الدین پرداختن به امور بانوان را در واقع پرداختن به کل جامعه عنوان کرد و گفت: زنان ما محور و ستون یک خانواده هستند.

وی تصریح کرد: به طور حتم چنانچه در مباحث مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بتوانیم خانم ها را رشد دهیم معنی آن سوق دادن جامعه به سمت توسعه پایدار بیش از پیش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مدت کوتاه بانوان مجلس عملکرد خوبی داشته اند، تاکید کرد: کمی از راه را پیش رفته ایم و امید می رود در ادامه راه نیز بتوانیم خدمتی را به جامعه بانوان داشته باشیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =