«غوغای ستارگان» مجموعه خاطرات همایون خرم است که طی مراسمی در فرهنگسرای ارسباران ضمن تجلیل از شش دهه تلاش موسیقایی این هنرمند، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «غوغای ستارگان»، خاطرات همایون خرّم، آهنگساز و موسیقیدان پیشکسوت به تازگی از سوی انتشارات بدرقه جاویدان منتشر شده است.

مراسم رونمایی این کتاب به همراه تجلیل از شش دهه تلاش موسیقایی این هنرمند ساعت 16 روز پنج‌شنبه 6 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

همایون خرم، نوازنده نامدار ویولن، موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز سرشناس و پژوهشگر موسیقی ایرانی است. وی از کودکی به مکتب استاد صبا راه یافت و به علت استعداد شگرف، چند سال بعد به عنوان نوازنده 14 ساله، در رادیو به تنهایی به اجرا پرداخت. بعدها در بسیاری از برنامه‌های موسیقی رادیو، خصوصاً در برنامه گل‌ها، به عنوان آهنگ‌ساز، سولیست ویولن و رهبر ارکستر آثاری ارزشمند ارائه داد.

وی همچنین تحصیلات دانشگاهی خود را تا اخذ دانشنامه در رشته مهندسی برق ادامه داد. استاد همایون خرم دارای درجه یک هنری (معادل مدرک دکترا) از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور نیز هست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
    0 0
    ضمن تشکر، من در این مراسم حضور داشتم، می خواستم اگر این امکان وجود دارد در مورد آقای <امیرعلی وکیلی> که این کتاب را نوشته اند و فعالیت های هنری ایشان نیز مطلب بنویسید.