سخنگوی شورای نگهبان درباره دعوت برخی گروه‌های سیاسی از ابراهیم رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر عضو هیأت نظارت نامزد انتخابات شود از سمت خود استعفا ‌می‌دهد اما زمان خاصی برای این کار در قانون مشخص نشده است.

عباسعلی کدخدایی در گفتگو با خبرآنلاین درباره دعوت برخی گروه های سیاسی از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری برای نامزدی در انتخابات  96 و احتمال قبول این دعوت به کاندیداتوری گفت: هر عضو هیأت نظارت بر انتخابات بخواهد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود طبق قانون باید از مسئولیت خود در هیأت نظارت استعفا دهد و کسی دیگری جایگزین او خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سئوال که اگر یک عضو هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تصمیم به نامزدی در این انتخابات گرفت باید قبل نام نویسی نامزدها اقدام به استعفا کند یا در مدت زمان نام نویسی نامزدها هم می تواند از مسئولیت خود استعفا دهد و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند؟ اظهار کرد: قاعدتا هر زمانی تصمیم به نامزدی در انتخابات گرفت باید استعفا دهد اما قانون درباره زمان آن سکوت دارد و زمان خاصی مشخص نشده است. 

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =