40 میلیارد ریال در ساخت استخر شنای پلدختر هزینه شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت:40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل و بهره برداری پروژه استخر شنای پلدختر هزینه شده است

اسما اسماعیل پور :خبرانلاین لرستان ، علی یاور عزیزپور در مراسم افتتاح استخر شنای پلدختر افزود: این پروژه با تمام متعلقات در زمینی به مساحت یکهزار و 650 متر مربع ساخته شده است .
وی گفت: استخر شنای پلدختر شامل استخر بزرگ ، کودکان ، سونای خشک و بخار ، جکوزی و حوضچه آب سرد است .
وی افزود: متاسفانه عملیات اجرایی این پروژه که مطالبه به حق مردم شهرستان پلدختر 9 سال طول کشید که در سال دهم مورد عنایت دولت تدبیر و امید قرار گرفت و امروز با پیگیری های جدی استاندار لرستان ، نماینده مردم پلدختر در مجلس و تلاش امام جمعه، فرمانداران وقت و فعلی و پیمانکاران به بهره برداری رسید .
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: بیش از 90 درصد اتمام پروژه استخر شنای پلدختر مربوط به پیگیری های جدی و نهیب ها ی استاندار لرستان است .
عزیز پور اظهار امیدواری کرد : پروژه استخر شنا مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان این شهرستان به بهترین وجه باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: ورزش قهرمانی نیاز به ایجا زیر ساخت مناسب دارد تا در فضای ورزشی مشق پهلوانی و قهرمانی تحقق یابد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =