«خبرجنوب» نوشت: یک زن رمال که با راه اندازی وبلاگی ادعا می کرد کلید هر مشکلی در دستان اوست و میتواند نازایی را درمان و طلسم بدبختی را باطل کند، پس از کلاهبرداری میلیونی دستگیر شد.

آخرين طعمه هاي اين زن فريبكار، زوج جواني بودند كه بچهدار نميشدند و براي اينكه مشكلشان را حل كنند، نزد پزشكان زيادي رفته بودند.
يك روز كه آنها در اينترنت سرگرم تحقيق درباره درمان نازايي بودند، با وبلاگي روبهرو شدند كه گرداننده آن يك زن رمال بود. زن جوان وبلاگي راهاندازي كرده بود و ادعا ميكرد كه ميتواند از طريق قدرت ماورا طبيعي كه دارد هر مشكلي را حل كند.
بختگشايي، درمان نازايي، باطل كردن طلسم و... ازجمله كارهايي بود كه اين زن مدعي بود قادر است انجام دهد و تا حالا نيز افراد زيادي از طريق طلسمهايي كه او در اختيارشان قرار داده، مشكلشان حل شده است.
زوج جوان با خواندن مطالب وبلاگ اين زن، باور كردند كه او ميتواند كمكشان كند و به همين دليل با شماره تلفني كه در وبلاگ درج شده بود تماس گرفتند.
زن جوان وقتي از مشكل اين زوج باخبر شد، گفت كه زندگي آنها طلسم شده است و او ميتواند اين طلسم را باطل كند.
او با اين بهانه 3ميليون تومان از آنها گرفت و در ازاي آن فلزي منقوش به تعدادي شكل و نقش عجيب و غريب از طريق پيك برايشان فرستاد و خواست كه آن را در خانهشان نگهداري كنند تا طلسم باطل شده و آنها بچهدار شوند. زوج جوان مدتي از اين طلسم در خانهشان نگهداري كردند اما هرگز مشكلشان رفع نشد. براي همين بار ديگر با زن رمال تماس گرفتند و او اين بار مدعي شد كه طلسم زندگي آنها قويتر از آن است كه به اين راحتيها باز شود و براي باطل كردن آن نياز به هزينه بيشتري است.
به اين ترتيب بود كه زن رمال 5ميليون تومان ديگر هم از زوج سادهلوح گرفت و هر بار اشياي متفاوتي ازجمله پارچههاي حاوي جملات نامفهوم و مايعات و مواد مختلف از طريق پيك برايشان ارسال ميكرد اما در نهايت وقتي هيچكدام از اين طلسمها نتوانستند مشكل زوج جوان را حل كنند، آنها مطمئن شدند كه در دام يك كلاهبردار حرفهاي قرار گرفتهاند و راهي اداره آگاهي شدند تا از او شكايت كنند.
با شكايت زوج جوان، تيمي از كارآگاهان مأمور رسيدگي به پرونده شدند.
آنها در ابتدا به بررسي وبلاگي پرداختند كه زن رمال راهاندازي كرده بود.بررسيها نشان ميداد كه او با تبليغات گسترده اقدام به فروش طلسم جذابيت و جلب توجه، بختگشا و كارگشا، طلسم عشق و محبت، باطل كردن سحر و زبانبند، طلسم رفع گرفتاري ، مشكل و درمان نازايي ميكند و از اين طريق به كلاهبرداري از طعمههايش دست ميزند.
همچنين با بررسي تراكنشهاي حسابهاي بانكي اين زن معلوم شد كه زوج جوان تنها طعمههاي اين زن نيستند و او از افراد ديگري هم كلاهبرداري كرده است.
با توجه به مدارك بهدست آمده، بازپرس پرونده دستور مسدود شدن وبلاگ اين زن را صادر كرد و متهم پس از دستگيري به مرکز پلیس منتقل شد.
این زن هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =