رئیس اتاق بازرگانی سمنان: شفافیت مالی کلید واژه  توسعه اقتصادی است

نشست مشترک هیات مدیره انجمن گچ استان سمنان با نمایندگان اتاق بازرگانی در سازمان امور مالیاتی در محل سالن جلسات این اتاق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین علی اصغر جمعه ای حضور نمایندگان اتاق را در هیات های بدوی و تجدید نظر موثر و کار آمد ارزیابی کرد و گفت : نمایندگان اتاق در هیات های حل اختلاف و بدوی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند .
وی از تشکلها ، انجمن ها و فدارسیونهای اقتصادی خواست تا بازخوانی قوانین نظام مالیاتی جدید را بدرستی واکاوی نمایند و در هیات های مذکور از منافع صاحبان صنایع بدرستی و کارآمدی دفاع نمایند .
رئیس اتاق سمنان ادامه داد : در نظام جدید مالیاتی باید سیستمی نهادینه گردد که شمولیت بخشهای مختلف حفظ و از بخشی نگری و اولویت بندی صنوف خاص حذر گردد .
وی همنوایی و همصدایی تشکل ها بخش خصوص را مهم خواند و گفت : هرچه تشکلها تخصصی تر عمل نمایند ، می توانند مطالبات خود را منسجم تر عنوان نمایند
وی کم فروشی ، فاکتور فروشی ، استتار در اظهار نامه را نامتناسب خواند و اظهار داشت : شفافیت مالی کلید واژه توسعه اقتصادی است و این امر باید تبدیل به فرهنگ فرا گیر بشود .
در ادامه این نشست تخصصی روش اعمال لیست سیاه سازمان امور مالیاتی ، سامانه جدید و روش های و اعلام وصول مالیات مورد بحث طرفین قرار گرفت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =