باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: بعد از توافقات سیاسی بستر مناسبی در زمینه خودروسازی برای تعامل با کشورهای خارجی فراهم شده است.

بستر مناسبی برای تعامل با کشورهای خارجی در زمینه خودروسازی فراهم شده استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،مجتبی خسرو تاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری در خصوص نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در این سالها نیاز کشور بودو یکی از سازو کارهای توسعه و رشد اقتصادی کشور است.

وی در ادامه بابیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی ظرفیت بالایی را برای سودآوری بوجود خواهد آورد، افزود: تولید کنندگان با رونمایی از محصولاتشان موجب جذب و برقراری اطمینان مشتریان خود خواهند شد. همچنین تولیدکنندگان داخلی درصدد رقابت با شرکت های صاحب نام بر خواهند آمد.

خسرو تاج با توجه به اینکه بعد از توافقات سیاسی بستر مناسبی برای تعامل با کشور های خارجی فراهم شده است، تصریح کرد: مذاکرات با شرکت های صاحب نام تولید خودرو با موضوعیت واردات تکنولوژی و دانش فنی در فاز جدیدی قرار گرفته که با عمده ی این شرکت ها به نتایج خوبی رسیده ایم.

رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه قبل از توافقات سیاسی تولیدات خارجی از طریق واسطه ها به کشور وارد می شد،گفت: به موجب اینکه تعاملات مطلوبی با کشور های خارجی بر قرار شده به افراد برای گرفتن مجوز از شرکت های مادر مهلت داده شده است و عمده ی شرکت های داخلی نمایندگی های رسمی در کشور هستند.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =