معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و رایزنی‌های موجود مقرر شد که فروش فوق‌العاده در بازار اجرا شود.

سیامک سلیمانی  درجلسه ستاد تنظیم بازار دراستان با اشاره به اینکه طرح فروش فوق‌العاده در 400 واحد صنفی استان اجرایی خواهد شد، افزود: از این تعداد 105 واحد در شهرکرد خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این طرح به طور میانگین پنج تا 15 درصد سود فروشنده تخفیف داده خداهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گستردگی عرضه در واحدهای صنفی را مزیت این طرح نسبت به ایجاد نمایشگاه بهاره دانست و گفت: این طرح در 15 روز از ماه پایانی سال اجرایی خواهد شد و سازمان بازرسی موظف به نظارت و بازرسی دقیق از این واحدها است.

 

وی با اشاره به مشکلات نقدینگی و مطالبات سازمان تعاون روستایی استان تصریح کرد: بانک ملی به منظور رفع مشکلات نقدینگی، مساعدت لازم را برای پرداخت تسهیلات به این سازمان به عمل آورد.

 

سلیمانی با تأکید بر لزوم افزایش رضایتمندی مردم از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات بازار شب عید، گفت: با توجه به سرمازدگی مرکبات باغات شمال کشور، میوه مرغوب شب عید در استان از جنوب کشور تأمین شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: انتظار است که قیمت محصولات بازار شب عید تحت کنترل باشد و رضایت مردم جلب شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =