میزان نوشت:‌ معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم، انقلاب و نظامشان را دوست دارند و به آرمانهایی که انقلاب و امام خمینی(ره) برایشان ایجاد کرده پایبند هستند.

 اسحاق جهانگیری که امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از تقاطع نواب تا تقاطع رودکی در جمع راهپیمایان حضور پیدا کرد با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز اظهار کرد: مردم، انقلاب و نظامشان را دوست دارند و به آرمانهایی که انقلاب و امام خمینی(ره) برایشان ایجاد کرده پایبند هستند.

وی افزود: مردم علاقمند هستند آرمانهایی که در راس شان استقلال آزادی و نظام جمهوری اسلامی ایران است در کشور مستقر شود، خود مردم روز به روز به تحقق این آرمانها کمک ویژه ای کنند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در مقاطعی که دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران مطالب و رویکردهای جدیدی پیش می گیرند مردم احساس می کنند برای اینکه به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران یک پیام روشن بفرستند به صحنه می آیند و با حضور خود در صحنه به دشمنان و مسئولین کشور حرفهایشان را می زنند و به مسئولان می گویند که باید با کار بیشتر و تلاش بیشتر کنند تا مشکلات مردم را حل کنند تا نظام پیشرفت کند و به دشمنان نیز می گویند ما پای نظام ایستاده ایم و از آرما نهای نظام دفاع می کنیم و هیچ گاه از پایبندی به نظاممان کوتاه نخواهیم آمد.

شریعتمداری: تلاش آیت‌الله هاشمی حضور همه سلایق سیاسی در زیر پرچم بود
همچنین ایلنا نوشت:‌ معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:‌ تلاش آیت‌الله هاشمی حضور همه سلایق سیاسی در زیر پرچم جمهور اسلامی بود.

محمد شریعتمدارى در مورد آشتى ملى و وحدت و یکپارچگى در کشور در آستانه انتخابات گفت: همواره یکپارچکى ملت ایران عامل پیشرفت و تعالى ما بوده است.

او ادامه داد:امام راحل نیز همواره بر وحدت کلمه در پیروزى انقلاب تاکید داشتند و آیت‌الله هاشمى که از شاگردان امام بودند نیز همواره بر این اتحاد وحدت تاکید داشتند و براى آن تلاش مى کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: مقام معظم رهبرى نیز همواره بر این وحدت تاکید داشته اند.

شریعتمدارى گفت: آیت‌الله هاشمى همواره تلاش کردند تا همه سلایق سیاسى گوناگون در زیر پرچم جمهورى اسلامى حضور داشته باشند.

نهاوندیان: تهدیدها بیشتر شود، حضور مردم منسجم‌تر می‌شود

رییس دفتر رییس جمهوری روز جمعه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، دوشادوش مردم زاهدان در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن شرکت کرد.

به نوشته ایسنا، نهاوندیان در جریان حضور در راهپیمایی 22 بهمن زاهدان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن نشان می دهد هرچه تهدیدات دشمنان علیه مردم ایران بیشتر شود، منسجم تر و با انگیزه تر در صحنه حضور پیدا می کنند و عزم آنها برای آبادانی، شکوفایی و پیشرفت کشور بیشتر و راسخ تر خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عزمی که برای شکوفایی ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در سفر کاروان تدبیر و امید ابراز شد و تصمیمات زیرساختی که اتخاذ گردید ،در طول سه سال گذشته دنبال شده است.

وی گفت: اجرای پروژه گازرسانی به زاهدان که در آستانه بهره برداری قرار دارد تاثیری حیاتی در توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان دارد.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =