تسنیم نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: رقابت‌های درون حزبی در انتخابات‌های گذشته سبب شکست جریان اصلاح‌طلبی در کشور شد.

سید حسین مرعشی ظهر امروز در اولین کنگره استانی این حزب در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر چهره‌های شاخص جبهه‌های اصلاح طلبی و اصولگرایی شناخته شده‌اند اظهار داشت: منافع ملی و وحدت اصلاح طلبان جزو برنامه‌های راهبردی حزب کارگزاران سازندگی است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اصلاح‌طلبان جزوی از یک نظام سیاسی قوی در کشور هستند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: سمت و سوی حزب کارگزاران سازندگی در آذربایجان غربی باید تقویت زندگی برابر قومی و مذهبی و وحدت روزافزون باشد.

مرعشی افزود: هر گونه تعصب و تمامیت خواهی قومی را نفی می‌کنیم و هر کس به مسائل قومیتی دامن بزند سند مرگ خود را امضا می‌کند بنابراین باید در راستای تعامل و همکاری مشترک حرکت کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: از موضع‌گیرهای انتخاباتی قومی و مذهبی حمایت نمی‌کنیم و در درون حزب باید همراهی تقویت شود و در تعیین مدیریت‌ها نیز باید باید کار و مشارکت شود چون ضامن رفاه، امنیت و توسعه کشور است.

مرعشی افزود: حزب کارگزاران باید حامی مشارکت‌های توسعه‌ای فعالان اقتصادی باشد و صرفاً نباید یک حزب سیاسی باشد و باید برای تقویت تعامل با تشکل‌های اقتصادی و تجاری کار کند و از اهداف آنها حمایت کند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره تأثیر عملکرد مدیریتی مرحوم آیت الله هاشمی در جامعه ایران اظهار داشت: ایشان با یک مدیریت عقلانی توانست روابط خوبی با دنیا برقرار کند و در داخل هم توانست محبوبیت زیادی پیدا کند و هرگز اجازه شکستن اتحاد و همگرایی ملی ایران را نداد و با مسائل و مشکلات کاملاً واقع بینانه برخورد می‌کرد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران بیان کرد: در انتخابات 84 رقابت‌های درون حزبی سبب شکست جریان و واگذاری مدیریت اجرایی کشور به احمدی نژاد شد.

وی افزود: ولی در انتخابات 92 با اتحاد و همگرایی توانستیم مدیریت اجرایی کشور را تغییر دهیم و علیرغم انتقادات این روند باید در انتخابات 96 هم تداوم یابد.

مرعشی ‌‌بیان کرد: مشکلات فعلی می‌تواند با همکاری و تعامل و تلاش در دولت دوم آقای روحانی به حداقل برسد.

در این مراسم شهربانو امانی نماینده ادوار مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: کار کردن در قالب فعالیت حزبی در استان آذربایجان غربی نسبت به سایر استانهای کشور بسیار سخت‌تر است بنابراین تقویت احزاب در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی در چنین استانهایی یک ضرورت است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
    0 0
    افرین به شما. مسائل قومی کاری جز ازدیاد تنفر نمی کنند. من به تنوع فرهنگی ایران افتخار می کنم. فرهنگ مردم اصفهان تبریز کرمان شیراز با وجود تفاوت زیباست. اشتراکات بسیار زیاد است و تفاوت ها اندک و ارزشمند. قدر تفاوت های فرهنگیمان را بدانیم. من خراسانی هستم و زبان فارسی زبان مادریم است و واقعا از موسیقی لرستان خوشم میآید. غذاهای تبریز رو خیلی دوست دارم. از شعر و ادبیات سبک خراسانی لذت می برم. خیام رو دوست دارم. از هنرمندان پاپ ارمنی خوشم میاد. نویسنده های بوشهری به نظرم خیلی باحالن. دوست دارم نقش های روی قالی ام از طرح های بلوچی باشه. کامکارهای کردستان رو با زبان کردی دوست دارم. از شکلات های اذربایجان خوشم میاد. وجود زبان ترکی آذری کردی عربی بلوچی لری سمنانی سرخه ای همگی بخشی از هویت من هستند