برجام، افکار عمومی جهان را نسبت به کشور تغییر داد

استاندار زنجان، برجام را محصول تلاش ها و سیاست خارجی دولت یازدهم و عامل تغییر افکار عمومی جهان نسبت به کشور دانست .

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در مراسم جشن انقلاب در طارم اظهار کرد: «جمهوریت» به مفهوم اهمیت نقش و حضور مردم و «اسلامیت» نظام به معنای باورهای دینی و اعتقادی مردم، دو مولفه مکمل و تفکیک ‌ناپذیر هستند.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب کلام، منطق، اخلاق و خداپرستی توصیف کرد و افزود: ملت ایران مردمی خداپرست و پایبند به اصول دینی و اخلاقی هستند و همواره با منطق و عقلانیت و خردمندی با جهانیان سخن می گویند.

وی به حضور فعال ایران در عرصه های دیپلماسی و بین المللی اشاره کرد و گفت: کشور با تکیه بر قدرت و حمایت مردمی و با اطمینان از توان بالای نیروهای نظامی و در سایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی بین المللی، توانسته است ایران‌هراسی را در جهان از میان بردارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های اجرا شده در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: امروز با اجرای همزمان 78 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان شاهد گازرسانی به 28 روستای این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان، گازرسانی به 320 روستا تعهد شده بود، اظهار کرد: از این تعداد در دولت یازدهم 151 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و در 169 روستای دیگر نیز پروژه گازرسانی پیمان‌سپاری شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

درویش امیری افزود: در مجموع 300 میلیارد تومان طی سه سال اخیر در زمینه اجرای شبکه گازرسانی به روستاهای استان هزینه شده است.

این مقام مسئول همچنین به آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه در حوزه احداث مراکز بهداشتی و درمانی روستایی در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز احداث این مراکز درمانی، توافق شده که 25 درصد از هزینه های ساخت از سوی استانداری، 25 درصد از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و50 درصد باقیمانده از سوی وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

وی سهم شهرستان طارم از احداث 226 مرکز و خانه بهداشت روستایی در استان را 25 مرکز برشمرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه تعهدات ارائه شده از سوی مدیران، توقعات و انتظارات عمومی را در پی خواهد داشت، باید به تمامی تعهدات در همه زمینه ها عمل شود.

استاندار زنجان با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه در حوزه های اقتصادی و صنعت و معدن در استان طی دهه فجر ‌سالجاری، از اختصاص 559 میلیارد تومان اعتبار به افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی بیشتر مدیران استانی و کشوری و با پرهیز از برخی بداخلاقی ها، شاهد رشد و توسعه روز افزون استان و کشور باشیم.

درویش امیری ضمن قدردانی از نامگذاری سالنی در آب بر به نام آیت اله هاشمی رفسنجانی، گفت: این نامگذاری نشان دهنده قدرشناسی مردم و سازندگان این مجموعه از خدمات 60 ساله یکی از مهمترین ارکان نظام و شخصیت های برجسته کشور است، به طوری که این شخصیت کم‌نظیر همواره خود را سرباز نظام، مردم، امام و رهبری می دانست.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =