مردم روز جمعه با مشت هایی گره کرده و استوارتر از قبل به صحنه بیایند

ایرنا نوشت : نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا خون ملت ایران را به جوش آورده است، گفت: مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به اظهارات و کارهای نابخردانه مقامات آمریکایی خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، آیت الله امان نریمانی اظهار کرد: 22 بهمن روزی ارزشمند و بزرگ در تاریخ کشور است و همه مردم بر خود لازم می دانند تا به پاس نعمات انقلاب در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.


وی ادامه داد: اقدام های ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا رگ غیرت ملت ایران را متورم کرده و همه منتظر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستند تا پاسخ خوبی به اظهارات نسنجیده سران آمریکا بدهند.


آیت الله نریمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که هیچ وقت نباید ایرانی ها را تهدید کرد، افزود: اقدام های اخیر مقامات آمریکا به ملت ایران انگیزه ای دوچندان بخشید تا با لبیک به فرامین رهبری روز جمعه با مشت هایی گره کرده و استوارتر از قبل به صحنه بیایند و از ارزش های انقلاب و نظام دفاع کنند.


عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش، مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن را نوعی مانور سیاسی و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و افزود: هر قدر حضوری پرشورتر در این مراسم داشته باشیم چشم طمع دشمنان را بیشتر از این نظام و انقلاب دور کرده ایم.


وی تاکید کرد: مردم وفادار کشور همیشه نشان داده اند که وقتی پای انقلاب و ولایت فقیه در میان است با وجود گرفتاری ها و مشکلاتی که ممکن هم هست داشته باشند، حاضر نیستند نظام را تنها بگذارند و با تمام وجود از آن حمایت می کنند.


آیت الله نریمانی در پایان اظهار کرد: مطمئنا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم شریف کرمانشاه نیز همپا با سایر مردم ایران حضوری پرشور و دشمن شکن در مراسم خواهند داشت و بازهم با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می کنند.


مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه، روز جمعه هفته جاری از ساعت 10:30 دقیقه صبح و از مقابل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =