عملکرد دولت در زمینه مقاوم سازی بافت های فرسوده قابل تحسین است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دولت و مسوولان نظام برنامه‌های ویژه ای برای بازسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده در کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،علیرضا تابش عصر امروز در جمع مردم محله سادات گچساران با حضور مسوولان استان و شهرستان اظهار کرد: امروز به دعوت نماینده شهرستان گچساران و باشت برای بازدید از بازسازی این بافت به این شهرستان سفر کرده‌ام.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تقریبا من هر هفته به دو استان بزرگ در کشور برای بازدید از فعالیت و عملیات بازسازی بافت فرسوده سفر می‌کنم.

وی با اشاره به سابقه کاری خود در بازسازی کشور گفت: ۳۴ سال مسوولیت عمران و آبادانی کشور را بر عهده دارم.

تابش افزود: ۸ سال استاندار کردستان در زمان جنگ بودم و هر روز کار عملیات و بازسازی این شهر را برعهده داشتم.

وی به استان گیلان اشاره و اذعان کرد: در استان گیلان ۱۰۰۰ واحد را بازسازی و در زمان استانداری خوزستان که بعد از جنگ این استان دچار صدمات زیادی بود بازسازی این استان را نیز برعهده داشته‌ام.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به بافت فرسوده دوگنبدان تصریح کرد: این محلاتی که شما در آن اسکان دارید احتمال خطر جدی در یک حادثه رخ دهد وجود دارد و ممکن است دچار آسیب‌های زیادی شوند.

تابش با اشاره به برنامه‌های دولت ابراز کرد: دولت و مسوولان نظام برنامه‌هایی در بازسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده در نظر دارد که هیچ کجا این برنامه اجرا نشده است.

وی بیان کرد: در مکان هایی که حادثه‌ای به وجود بیاید بنیاد مسکن و ستاد بازسازی می‌توانند این منطقه را بازسازی و مقاوم کنند.

رئیس بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: اگر بازسازی واحدهای بافت فرسوده دوگنبدان به سرعت انجام نشود ممکن است که اعتبارات اختصاص داده شده در سال آینده برای ساکنان این مناطق پایدار نباشد.

تابش افزود: مشکلات مالی زیادی وجود دارد اما باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد و به بهترین وجه خانه و محله خود را برای نسل آینده و محیطی شاداب برای زندگی و کسب و کار درست کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =