طبق نظرسنجی خبرآنلاین، بیشتر کاربران بازی لیلا حاتمی در فیلم «رگ خواب» را پسندیدند و او را بهترین بازیگر زن سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر دانستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای پایانی جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر جمعی از بازیگران زن سینمای ایران فیلم‌هایشان به نمایش درآمده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، شب گذشته هم اسامی نامزدهای انتخابی هیئت داوران به در این بخش اعلام شد.

در بیشتر فیلم‌های این دوره جشنواره فجر زنان نقش محوری دارند و این مسئله باعث شده است تا فضای تک قطبی سینمای ایران کمی تغییر کند.

به همین منظور، خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران خود خواست تا نظر خود را نسبت به بهترین بازیگر زن این دوره جشنواره بیان کنند.

از میان 60 نظر کاربران خبرآنلاین، لیلا حاتمی برای بازی متفاوت خود در فیلم «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله به عنوان بهترین بازیگر زن این دوره جشنواره فجر انتخاب شد.

همچنین هانیه توسلی برای بازی در فیلم «مادری» و هدیه تهرانی برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» و «اسرافیل» جایگاه دوم و سوم بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص دادند.

سارا بهرامی در فیلم «ایتالیا، ایتالیا» و مهتاب کرامتی برای فیلم «ماجان» در رتبه‌های بعدی بهترین بازیگر زن قرار گرفتند.

الناز شاکردوست، پریناز ایزدیار، ترلان پروانه، زهرا داودنژاد، نازنین بیاتی، طناز طباطبایی و مینا ساداتی هم سهم اندکی در این نظرسنجی به خود اختصاص دادند.

حال باید دید که سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن به کدام یک از این بازیگران تعلق می‌گیرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =