۱۷ پروژه در شهرستان بن افتتاح و کلنگ زنی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین جشن انقلاب شهرستان بن گفت: از این تعداد ۱۴ پروژه با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، سيامك سليماني دشتكي تأكيد كرد: پروژه هاي افتتاحي در زمينه هاي آبرساني، برقرساني، عمراني، جاده سازي، آسفالت معابر، طرح هاي هادي، جاده باغات، مسكن روستايي و اجراي جوي و جدول بوده است.

وي افزود: همزمان با دهه فجر امسال عمليات اجرايي ۴ پروژه با ۸۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني آغاز شد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: دولت يازدهم در مدت فعاليت خود خدمات زيادي به مناطق محروم كشور، چهارمحال و بختياري و شهرستان بن ارائه داده است.

وي بيان داشت: افزايش فضاهاي ورزشي، توسعه جاده ها، احداث طرح هاي عمراني، رونق اقتصادي و بهبود شاخص هاي توسعه اي از مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم در شهرستان بن محسوب مي شود.

فرماندار شهرستان بن نيز گفت: با بهره برداري از طرح هاي جديد وضعيت اين شهرستان در حوزه هاي مختلف متحول مي شود.

كمال اكبريان چالشتري اضافه كرد: توجه مديريت ارشد چهارمحال و بختياري به نقاط محروم استان به ويژه به شهرستان بن و اختصاص اعتبارات ملي و استاني مطلوب به اين شهرستان در مدت فعاليت دولت يازدهم تسريع در ارتقاي همه جانبه و پوياي اين منطقه را به دنبال داشته است.

وي عنوان داشت: آمادگي لازم براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور سرمايه گذاري در شهرستان بن وجود دارد و تسهيلات لازم در اين خصوص به متقاضيان ارائه مي شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =