مهر نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی یکی از تأثیرگذارترین تفکر و اندیشه در دنیا است که بزرگ‌ترین ابرقدرت‌های مدعی دنیا را به استیصال کشانده است.

محمدرضا باهنر در جمع فرماندهان، مدیران و رزمندگان رده های نیروی دریایی سپاه مستقر در بندر عباس به تبیین برخی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط کنونی کشور پرداخت و انقلاب اسلامی را یکی از تأثیرگذارترین تفکر و اندیشه در دنیا توصیف کرد که بزرگ ترین ابرقدرتهای مدعی دنیا را به استیصال کشانده است.

باهنر در سخنان خود با اشاره به مبانی و ریشه های فکری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) فقیه، عالم، دین شناس و آگاه به مسایل روز، با الهام از آموزه های قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) خاصه با تأسی از فرهنگ عاشورا و با حمایت قاطع مردم مؤمن و ولایت محور ایران در سخت ترین شرایط به پیروزی رسید.

وی افزود: خدا محوری ومعنویت، عامل اصلی پیوند، همدلی و اتحاد بین مردم و رهبری ملت ایران بود، و این همبستگی باعث شد با وجود توطئه های پیچیده استعمارگران، حاکمیت طاغوت سرنگون و نظامی مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی و توحیدی در کشور ایجاد شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطر نشان کرد: امروز به برکت هدایت های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با توجهات حضرت ولیعصر(عج)، انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در پرتو بیداری جهانی، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت های جبار، مستکبر و ظلم پیشه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هدف از تشکیل نظام اسلامی اجرای قوانین و احکام الهی و رسیدن انسانها و جامعه به کمال مطلوب می باشد و این امر فقط در سایه عبادت و بندگی خداوند میسر می گردد.

مهندس باهنر با اشاره به پیشرفت های کشور در طول انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر مبانی فکری اسلام، خود باوری و اعتماد به نفس را در ملت ایران شکوفا نمود و همین امر باعث پیشرفت های معجزه آسای کشور در محورهای مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و دفاعی گردید، به طوری که اکنون پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما با وجود عقب ماندگیهای ناشی از حکومت منحوس پهلوی در حال حاضر در علوم و صنایع مختلفی مانند سلولهای بنیادی، علوم هسته ای، صنایع دفاعی و نظامی و... در ردیف ده کشور اول دنیا قرار دارد.

وی افزود: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی که دشمنان اسلام در ابعاد مختلف با دسیسه های رنگارنگ سعی در توقف رشد و حرکت رو به جلو انقلاب دارند بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید بیعت می کنیم و یک بار دیگر مصداق بارز و عینی این تجدید بیعت را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ملت هوشمند و با بصیرت ایران اسلامی شاهد خواهیم بود.

23214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =