۰ نفر
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

تسنیم نوشت: مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها نگرانی ما در مورد پرونده‌های شکایتی مربوط به پرونده مانوئل ژوزه بود که برطرف شد.

امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعاتی که در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل‌وانتقالات از سوی فیفا در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است، گفت: خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با هیچ محرومیتی از سوی فیفا مواجه نشده است و از هواداران می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند، چرا که مسئولان حقوقی باشگاه ما به صورت شبانه‌روزی و هر زمانی که لازم بوده در مورد پرونده‌های حقوقی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

او گفت: تنها نگرانی ما در مورد پرونده مانوئل ژوزه بود که با سفری که اخیراً به سوئیس داشتیم و دفاعیاتی که ارائه دادیم حتی رئیس دادگاه از ما تشکر کرد. از این جهت که ما در لایحه دفاعی خود چند بار از کلمه انصاف استفاده و تأکید کردیم آماده هرگونه مذاکره برای جلب رضایت از طرف مقابل پرونده‌مان هستیم.

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی‌اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه تمامی پرونده‌های شکایتی پرسپولیسی‌ها را به طور جدی پیگیری کرده است،گفت: پرونده‌های شکایتی زیادی در باشگاه پرسپولیس بوده و هست که در دوره مدیریتی طاهری اکثر این پرونده‌ها به شکلی بسته شد. در برخی پرونده‌ها برنده شدیم و بعضی پرونده‌ها نیز محکوم به پرداخت جریمه شدیم که این جریمه‌ها نیز پرداخت شد. با برخی شاکیان هم توافق کردیم که طلب آنها را در چند قسط پرداخت کنیم. در این بین طبیعی است برخی پرونده‌ها هم باز باشد.

او ادامه داد: محرومیت باشگاه از سوی فیفا به این سادگی‌ها نیست و مراحل زیادی باید طی شود تا فیفا حکمی را علیه باشگاهی صادر کند و با اطمینان می‌گویم که خطر محرومیت باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

مدیر TMS باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همچنین در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند تا شروع این رقابت‌ها بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد یا نه؟، گفت: ما تا دو هفته قبل از اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا اجازه اضافه کردن پنج بازیکن به لیست‌مان را داریم. ضمن اینکه در صورت مصدومیت شدید بازیکنی حتی می‌توانیم بازیکن جدیدی به لیست ارسالی‌‌مان اضافه کنیم. البته در حال حاضر باشگاه فقط می‌تواند بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =