۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵

نظر کاربران خبرآنلاین در خصوص وعده وزیر کار و امور اجتماعی

وزیر کار و اموراجتماعی چندی پیش در خصوص شرکت های خدمات پیمانکاری نیروی انسانی، گفت:" وزارت کار این شرکت ها را قبول ندارد. این شرکت ها واسطه هستند که باید حذف شوند. وزارت کار هرجا که گزارش شود این شرکت ها در حال فعالیت هستند بطور یقین از فعالیت آنها جلوگیری می کند."

در واکنش به این اظهارنظر کاربران خبرآنلاین در قالب کامنت های خود از این اقدام استقبال کردند. کاربری با نام رضا نوشته است:" وزارت نفت 120 هزار نفر نیروی پیمانکاری داره آقای وزیر کار که همه همراه با هزاران نیروی پیمانکاری دیگر ارگانها چشم به عمل در گفتار شما دوخته اند و بعد از خدا امیدشان به شما و دولت عدالت پرور آقای احمدی نژاد دوخته اند . حق پشت و پناهتان." کاربری هم با نام مستعار ح نوشته است:" در سازمان بازنشستگی کشوری از نیروهای شرکتی استفاده می نمایند. لطفا اقدام شود."

احمد نیز این سوال را مطرح کرده است:"آقای وزیر! رهبر انقلاب، مجلس، دولت و مجمع تشخیص مصلحت می فرمایند، دولت باید کوچک شود و بخش خصوصی تمام امور را بدست گیرد. شما بر چه مبنای این حرف را میزنید؟"

اما افشین نوشته است:" سلام آقای وزیر. یه سری هم به کارکنان شرکتی شبکه بهداشت ملکان بزنید راننده شرکتی روزی 600کیلومتر ماموریت میره ماموریت نمیدهند در حالی که نیروی رسمی 30 کیلومتر رانندگی می کنه 8000تومان حق مانموریت می گیره این انصاف خود شما قضاوت کنید ما دعاگووی شما هستیم از طرف 70نفر کارگرشرکتی بهداشت ملکان"

در همین حال قاسم روکی نیز این کامنت را نوشته است:" آقاوزیر سلام. من در سال 86 بعد از 8 سال سابقه کار در راه آهن خراسان جهت تغییر وضعیت خدمتی از شرکتی به کار معین آزمون دادم قبول شدم ، تهران گزینش رفتم ، معاینات پزشکی رفتم در مشاغل پایه راه آهن (حاکمیتی)کار میکنم اما هنوز شرکتی کار میکنم."

کاربری بدون نام هم نوشته است:" آقای وزیر! یه سری به شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی بزنید ببینید چه خبره؟ یک اداره برق 30 نفر کاگر رسمی داره و 40 نفر نیروی پیمانکاری. حالا جالب اینجاست که نیروی رسمی با مدرک دیپلم به نیروهای شرکت که بعضا مهندس هم هستند می گه نیروهای شرکتی حمال ما هستند."

کارمند شرکتی هم این سوال را پرسیده است:" مسئول اداره برق فارس حدود 1000 نفر کارمند شرکتی دارد، واقعا کاری از دستتون بر می یاد؟"

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
    0 0
    آقای وزیر مگر شرکتهای خدماتی از شما مجوز گرفته اند که آنها را تهدید می کنید؟ اصلاً منظور شما از شرکتهای پیمانکاری چیست؟ فکر کنم اطلاعات درستی از این شرکتها ندارید.
  • علی IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای وزیر :تکلیف افراد قراردادی چی می شه؟! تا کی باید از این بی ثباتی قراردادها رنج بکشیم. 6 سال است که در شرکت داروسازی کار میکنم امامدت قراردادم 3 ماهه یا 6 ماه است. چرا؟! آیا وزارت کار قانون مدون و درستی از قرارداد موقت کار ندارد ؟! بنده و امسال من نه امنیت شغلی داریم نه برنامه ای برای آینده و زندگی بخاطر بی ثباتی در کار
  • حقيقت IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۲
    1 0
    من معتقدم شركتهاي خدماتي هم به دولت كمك ميكنند و هم به كارگران. شركتهاي خدماتي ناچارند حقوق كارگران را به خاطر بقاي خود به درستي پرداخت نمايند و لي بايد از سوي نهادهاي مرتبط هم به آنها كمك شود و هم شرايط كارشان دقيقتر و تخصصي‌تر گردد. تا هركسي نتواند بدون تخصص و تحصيلات شركت راه بيندازد. وزير كار به جاي سخن گفتن از حذف همه شركتها بايد از حذف شركتهاي ناكارآمد و تقويت شركتهاي قوي و متعهد حرف بزند. بدون مطالعه و دقت كاري نكنيد كه به ضرر خودتان و همچنين كارگران تمام شود.
  • اسدی IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
    1 0
    حرف وبخشنامه غیر قابل اجرا زیاد شنیده ودیده ایم عمل مهم است بهرحال باز از وزیر محترم کار که حرفش را می زند ممنونیم به امید روزی که این شرکتهای مفت خور وبرده پرور جمع شوند گرچه دست عده ای از کاسه بریده می شود .
  • حسين IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام آقاي وزير لطفا فكري هم به حال كاركنان برق منطقه اي اصفهان بكنيد اينجا ناظر هاي دولت هم شركتي هستند
  • سالار IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
    0 0
    جناب اقای وزیر در شرکت مخابرات همدان نیروی شرکتی با مدرک فوق لیسانس از کانادا 320هزارتومان میگیره اونوقت کارمند رسمی با مردک زیر پنجم ابتدایی 1200000هزار تومان میگیره -آقای وزیر آیا این عدالت امام علی (ع)است لطفا کمک کنید.
  • كوروش IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
    1 0
    سلام در يكي از بانك‌هاي دولتي 5 نفر نيروي تحصيل كرده (سه نفر كارشناسي ارشد و دو نفر دكتري) را بصورت شركتي نزديك به دو سال است كه جذب نموده اند و اين افراد از هيچگونه مزايايي برخوردار نيستند. من با وزارت كار تماس گرفتم و با توجه به صحبت‌هاي وزير موضوع را گفتم كه خود كارمندان وزارت كار گفتند صحبت وزير در حد حرف است و هيچگونه بخشنامه اي صادر نشده (اگر كسي امكانشو داره اين مساله را به گوش وزير برسونه)
  • پتروشيمي تبريز IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
    1 0
    جناب آقاي وزير لطفا از پتروشيمي تبريز كه چندين شركت تامين نيرو با بيش از 1000 نفر كار ميكنند تحقيق فرماييد
  • سعید666 IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۳
    1 0
    سلام اقای وزیر به داد نیروهای شرکتی اداره مخابرات برسید.نه بیمه هستیم نه حقوق درستی میگیریم .با تشکر.
  • مستهار IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
    1 0
    به نظر من باید کلاً شرکتهای جذب نیرو حذف شوند چون نیروها ثبات کاری ندارند.
  • ارباب IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
    2 0
    به نظر من باید کلاً شرکتهای جذب نیرو حذف شوند چون نیروها ثبات کاری ندارند- اگر این کشور کشور اسلامی است نباید در یک اداره چند نوع نیرو با قراردادهای مختلف باشد و حق بعضی ها ضایع گردد مگر آنها انسان نیستند- شما را به خدا پیگیر حذف شرکتهای جذب نیرو باشید- ما در اداره راه هستیم تعداد 23 پرسنل داریم که از آنها 12 نفر شرکتی هستند. و هیچ ثبات کاری ندارند.
  • کارمند استثمار شده IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۵
    0 0
    با توجه به صحبتهای رئیس جمهور محترم در مورد غیر قانونی بودن شرکتهای تامین کننده نیرو برای ادارات و صحبتهای اخیر وزیر محترم کار میخواست اگه وقت کردید یه تحقیق از میزان حقوق کارمندان رده بالای مخابرات همدان با دریافتی هجده میلیون تومان (مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره)و نیروهای شرکتی به میزان 300هزار تومان داشته باشند بعد در مورد سخنان چند روز گذشته در مورد نیروهای شرکتی یکبار دیگر توضیح بدهند شاید واقعا خبر ندارند .
  • امید IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
    1 0
    اقای وزیر کار لطفا" به داد کارگران پیمانکاری شرکت نفت فلات قاره جزیره خارگ برسید که واقعا" در حق انها ظلم شده و حتی با اینکه شما وو اقای رئیس جمهور دستور داده اید باز هم با کارگران تا سال 90 قرار داد پیمانکاری امضا نموده اند و طبق اظهار نظر شرکت نفت فلات قاره این دستور شامل این شرکت نمیشود خواهش میکنیم پیگیری بفرمایید با شتکر
  • سام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام به نظر من تا وقتی این مدیر عامل در راس امور راه اهن هستش حتی یک نفر از این راه آهنی های شرکتی جذب نمی شن خدا ...
  • حق خواه IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
    2 0
    من کارمند شرکتی شرکت توزیع استان فارس هستم.مهندس برق میباشم حقوقم ماهی 300هزار تومان است.کارمندان شرکتی انتقال استان فارس همگی با وزارت نیرو قرار داد بسته اند چرا با ما قرار داد نمی نویسند.5
  • پیمان IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    0 0
    مخابرات همدان در صدد اخذ قرارداد 4 ماهه با پیمانکار در سال 90 میباشد بهانه را هم روشن نبودن تکلیف می دانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احسان IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
    1 0
    با سلام بنده در اداره برق شهرری مشغولم زیر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران می خواستم بدونم چرا این بخشنامه برای نیروهای شرکتی ما اعمال نمیشه مدیران شرکت معتقدند این بخشنامه مشمول حال ما نمیشه ما تنها 60 درصد شرکتمون به بخش خصوصی واگذار شده پس باید به خاطر 40 درصد بخش دولتی شون نسبت به این بخشنامه دولتی پایبند باشند درسته!؟
  • بیچاره IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    شرکت توزسع استان فارس به نیروهای شرکتی مهندس خود فقط ماهیانه300 هزار تومان پرداخت میکند با روزی 11 ساعت کار و هیچ اعتنایی خواست وزیر کار ندارددر حالی که همه نیرو های فوق توزیع قرادادی شده اند.متاسفم
  • یا علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    مدیر عامل شرکت توزیع استان فارس گفت: کارمندان شرکتی خود را هرگز قراردادی نمیکنیم.حتی اگر خواسته رئیس جمهور محترم باشد
  • r-m IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    باسلام باز وزیر نفت مشکل مارا که حل نکرد تازه بخشنامه داده چون شما نیروی حجمی هستید باید قراردادی بمانید
  • محمود IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
    0 0
    خواهش ميكنيم براي بخشهاي خوصوصي هم طرح حذف پيمانكارها هم انجام شود ديگر كه دولتي وجود ندارد ممنون هستيم شركت پتروشيمي جم عسلويه
  • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
    1 0
    آقای وزیر یکسری هم به بیمارستان روانپزشکی رازی تهران بزنید.قراردادی که نشدیم به کنار ازشرکتی هم امدیم پایین تر.وقتیکه بازرس اداره جنابعالی پیمانکارباشد.توقع جز این نمی شود داشت.
  • رضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام آقای وزیر مدت 12 سال است در مخابرات بصورت قراردادی کار می کنم از عیدی و سنوات خبری نیست . مرجع رسیدگی کیست .دست دولت درد نکند واقعاً حداقل چند نفری از اداره کار حقوق میگیرند حلالشان باشد . تا کی تاکی
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
    1 0
    ما چند تا راننده سنگین هستیم دراداره دولتی کار می کنیم پس از ده سال سابقه باز هم پمانکار داریم ایا این عدالت است شرکت شهرکهای صعنتی استان سمنان
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 0
    سلام به دستور ریس جمهور در سال نود هیچ ارگان دولتی نباید نیرو خدماتی یاهمان شرکتی داشته باشد ولی اداره مابدون توجه امسال هم با شرکت خدماتی قراردادبسته شرکت شهرکهای صعنتی استان سمنان
  • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    1 0
    شما را به خدا کمی به فکر این رانندگان سنگین شرکتهای دولتی باشید خیلی درحقشان ظلم می شود
  • مجتمع گاز IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
    0 0
    به داد كارگران درمجتمع گازبارس جنوبي درعسلويه برسيد به خاطرخدا
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۷
    0 0
    آقای وزیر ما جزءنیروی های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی همدان هستیم بدون بیمه و حقوق خیلی کم پس تکلیف ما چه شد به ما می گویند این خبر لغو شده است.
  • خسته IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
    1 0
    ما چند تا راننده سنگین شرکت دولتی هستیم ولی ماشین برای خود اداره است باز هم ما شرکتی کردند شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان ایا به نظر شما این عدالت است
  • علی بلوچی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    اقای وزیرلطفا به فکر ما کارگران شرکت ایران شعله نیشابور که با 20سال سابقهکار بیکار شدیم باشید چون هیچ یک ازادارات جواب گوی ما نیستند
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    باسلامآقای وزیر چرا تکلیف نیروهای شرکتی لیسانس شرکت مخابرات مشخص نمی شود آخه مخابرات خودش خصوصی شده دیگه شرکت برای چه اکثرا بچه ها 10سال به بالا سابقه دارند و درآمد بی نهایت خوب مخابرات یعنی نمی تواند جواب گو باشد خواهش می کنم زودتر تکلیف ما مشخص شود هر سال مخابرات می گوید سال بعد و سال بعد هم هیچ خبری نیست . همدان
  • احمد رضايي IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    1 0
    حدود 10سال ميباشد كه در راه اهن جمهوري اسلامي به صورت پيمانكاري با قرارداد خدماتي ميبا شم كه متاسفانه با توجه بهاعلام قانون براي تغير وضعيت قراردادها(از پيمانكاري به قراردادكار معين )هيچ گونه اقدامي صورت نگرفته خواهشمند است رسيدگي شود
  • کاظم IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
    0 0
    اینجانب حدود8سال درشرکت گازشهرستان رودسرباکمترین حقوق بامدرک فوق دیپلم مشغولم.آقای وزیرکارچرانبایدمصوبه رئیس جمهوردرموردنیروهای پیمانکاری شرکت گازاجراشودپس تاکی پیمانکاری
  • كسري IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    1 0
    جناب آقاي وزير خسته نباشيد.من از كاركنان شركتي اداره كل راه آهن كرمان هستم.اين ضرب الاجل خيلي ما را خوشحال كرده ولي ميگويند اين خبر در مورد راه آهن اجرايي نيست و آقاي صاحب محمدي قبول نكرده.از شما خواهش ميكنم كه تكليف راه آهن را نيز با دستورات مقتضي روشن كنيد تا اينقدر شركتها حق ما را ضايع نكنند