رضا داودنژاد در برنامه هفت گفت فیلم فراری را پدرش از سوژه تصادف پورشه پسر قلعه‌نویی الهام نگرفته است.

آریا صالحی ؛فیلم فراری جدیدترین ساخته علیرضا داودنژاد همه را یاد تصادف پورشه گرانقیمت در تهران انداخت. پورشه ای که می گفتند متعلق به هوتن قلعه نویی بوده است اما بعدا مشخص شد او آن ماشین را فروخته بوده است. تصادفی که البته جنجال های زیادی به همراه داشت. رضا داودنژاد پسر کارگردان فراری و کسی که نقش صاحب ماشین گرانقیمت فیلم را بازی کرده است ، در برنامه هفت گفت:« گروهی گمان کرده اند «فراری» از تصادف معروف پسر آقای قلعه نویی ایده گرفته است، اما طرح آن به 3-4 سال پیش با خبر واردات یک ماشین فراری 8 میلیاردی به تهران برمی گردد.»

البته این گفته رضا داودنژاد نام یک ورزشکار دیگر را سر زبان ها می اندازد. ماشین فراری قرمز حدودآ 9 میلیاردی که سوژه ساخته جدید داودنژاد است، همان ماشینی بوده که مجوزش را حمید سوریان قهرمان نامی کشتی ایران از رئیس جمهور پیشین در سال 1387 گرفت. او که بعد از اهدای مدال هایش به محمود احمدی نژاد ، گفته شد مجوز ورود خودروی ویژه گرفته و با آن مجوز تنها فراری پلاک شده در آن سال ها با مجوزش به کشور وارد شد. البته بعدها محمد بنا درباره اش به خبرآنلاین گفت:«حمید را در یک شرایط ویژه و کار انجام شده قرار دادند. یکی از مقامات عالی دولت قبل که کمی بعد بر اثر بیماری فوت کرد در آن دیدار و در حضور رئیس جمهور چنین ایده ای را برای تقدیم مدال ها داد و حمید هم پذیرفت.»

با آن مجوز واردات خودروی ویژه ، فراری به ایران آمد اما حمید آن مجوز را به یکی از سرمایه داران فروخته بود و تنها ثبت سفارش واردات خودرو به نامش شده بود . حالا داودنژاد می گوید ایده فیلمش را از آن ماشین گرفته است!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =