حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح تا ۹۰ درصد افزایش می یابد

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همدان گفت: 663 هزار بازنشسته نیروهای مسلح در کشور وجود دارند که حقوق آنها تا میزان 90 درصد حقوق شاغلان هم تراز خود افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ، سردار رضا طلایی نیک، که در مراسم قدردانی از بازنشسته های نمونه نیروهای مسلح استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق از تصویب قانونی برای افزایش حقوق بازنشستگان تا میزان نود درصد حقوق شاغلان هم تراز خود در برنامه پنج ساله آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی مردم در شرایط فعلی قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: ولی با این وجود در این عرصه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم و باید تلاشهای بیشتری، در این خصوص صورت گیرد.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برای مردم ما قدرت فکری، فرهنگی، علمی و دفاعی به ارمغان آورد و قرار گرفتن ایران در ردیف ده کشور برتر دنیا به لحاظ پیشرفتهای علمی نیز، در مسیر انقلاب اسلامی به دست آمده است.

گودرزی، مدیر ارشد وزارت دفاع در استان همدان و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان هم نیز در این مراسم از اعطای بیش از چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان تسهیلات به بازنشستگان و شاغلان نیروهای مسلح در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال بیش از سی میلیارد تومان در حوزه درمان این نیروها در استان هزینه شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته لشگری IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    0 0
    حقوق اکثر بازنشستگان لشگری زیر 2میلیون تومان است : تمامی بازنشستگانی که زیر 3میلیون تومان حقوق میگیرند زیر زیر زیر زیر زیر فقر مطلق هستند : ما با این حقوق های بسیار کمی که میگیریم : فقط داریم سعی میکنیم زنده بمانیم : نه اینکه زندگی کنیم