جلسه بررسی روند توسعه زیرساختهای بخش ارتباطات، فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک در سمنان  برگزار شد

سید عباس دانایی فرماندار سمنان از آمادگی شهرستان سمنان جهت برگزاری انتخابات پیش رو بصورت الکترونیکی خبر داد

به گزارش خبر انلاین گزاری خبرانل جلسه بررسی روند توسعه زیرساختهای بخش ارتباطات، فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک در شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه با حضور سید عباس دانایی فرماندار،دکتر میررضایی مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات،آقابائیان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ،دکتر محرابی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال به همراه مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط در محل فرمانداری سمنان برگزار شد .
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار سمنان ضمن تبریک آغاز ایام ال... دهه فجر يکي از اولويت هاي اساسي در توسعه روستايي، کاهش نابرابري بين شهر و روستا عنوان نمود و بر فراهم نمودن بستر خدمات و امکانات روستاييان تاکید نمود.
فرماندار سمنان با اشاره به اینکه ارتقای رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف دولت است بیان داشت : اجرای طرح دولت الکترونیک، روند مراجعه ارباب رجوع به ادارات را کاهش داده و ارائه خدمات بهتر و سریعتر را با حداقل هزینه به دنبال دارد.
دانایی با بیان تاکید استاندار محترم جناب آقای دکتر خباز بر فراهم نمودن بستر ارتباطی در کل سطح استان بر تحقق این امر از سوی مدیران متولی تاکید نمود.
وی از آمادگی شهرستان سمنان برای برگزاری انتخابات پیش رو بصورت الکترونیکی خبر داد.
دکتر میررضایی مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات نیز با ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات استان سمنان گفت: استان سمنان دارای 589 روستا و آبادی است که از این تعداد 160 روستا از امکانات اینترنت استفاده می کنند.
وی با اشاره به اینکه همانگونه که خدمات آب ، برق و گاز برای روستاها ضروری محسوب می شود ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و تحت پوشش قرار دادن آنتن دهی تلفن همراه نقاط روستایی هم ضروری است و اظهار امیدواری کرد این خدمات به نحو چشمگیری در روستاهای محروم و دور افتاده افزایش و گسترش یابد .
در ادامه آقابائیان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید که بر افزایش پهنای باند و توسعه زیرساخت های ارتباطی تاکید نمود و گفت در بحث ارتباطات روستایی بیشتر سیاست های شرکت مخابرات در راستای توسعه اینترنت پر سرعت و شبکه های اینترنتی می باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =