اجرای دوم نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی نیما دهقان در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت با قطع ناگهانی برق و برخورد نیروهای لباس شخصی متوقف شد.

به گزارش خبر آنلاین، «خنکای ختم خاطره»  به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ نمایشی است که به نقد بی‌توجهی مسئولان نسبت به  وضعیت خانواده‌های شهدا و بازماندگان جنگ در ایران می‌پردازد.

این نمایش به دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و دبیرخانه جشنواره سیزدهم تئاتر  ملی مقاومت به این جشنواره دعوت شده بود و در بخش غیر رقابتی به صحنه رفت.

به گفته یکی از عوامل نمایش، «خنکای ختم خاطره» پس از آنکه روز چهارشنبه اجرای پرتماشاگری را در شهرستان آبادان پشت سر گذاشت و مورد استقبال مردم قرار گرفت با واکنش مختلف از طرف مخالفان مواجه شد و افراد ناشناس با ارسال پیام‌هایی گروه را تهدید کردند که در صورت ادامه این اجرا با آنان برخورد می‌شود.

گروه نمایشی دومین اجرای خود را روز با تأخیر ساعت 21:30 شب به صحنه برد که در نیمه اجرا با خاموش شدن ناگهانی چراغ‌های سالن و حمله نیروهای ناشناس لباس شخصی اجرا متوقف شد و این مسئله اعتراض تماشاگران را به همراه داشت.

«خنکای ختم خاطره » به عنوان نمایش برگزیده بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور بازیگران حرفه‌ای مهر‌ماه گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن شماره دو ایرانشهر اجرای عمومی شد.

این نمایش تولید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح است. «خنکای ختم خاطره» قرار بود چهار اجرای عمومی برای مردم آبادان و خرمشهر داشته باشد.

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر به دبیری محمد جمال پور از 29 اردیبهشت آغاز شده و تا دوم خرداد در آبادان و خرمشهر ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =