ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش از تنظیم پیش‌نویس سازمان نظام معلمی خبر داد و در مورد صندوق فرهنگیان گفت: تخلفات صندوق فرهنگیان و بانک سرمایه پیگیری می‌شود.

فخرالدین دانش‌آشتیانی در حاشیه همایش فجر امید که به مناسبت سی‌وهشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار کرد: شعار ما مدرسه‌محوری است بنابراین بر تفویض اختیار به مدارس تاکید داریم. سعی داریم مقررات را به طریقی تنظیم کنیم که بیشترین اختیارات به معلمان و مدیران داخل مدارس داده شود و کمتر از ناحیه بالا دستورالعمل‌هایی برای مدارس صادر شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل سازمان نظام معلمی یکی از برنامه‌های کوتاه مدت ما بوده است، گفت: برای آن کارگروهی تعیین شده و پیش‌نویس این سازمان را تنظیم کردیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم مراحل اجرایی را انجام دهیم تا بعد از تقدیم آن به دولت، به مجلس سپرده شود تا مقدمات تشکیل سازمان نظام معلمی را فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سازمان نظام معلمی محورهای مختلفی دارد، افزود: هنوز محورهای این سازمان تکمیل نشده اما رتبه‌بندی معلمان نیز موضوعی است که در بحث سازمان نظام معلمی لحاظ شده است.

دانش‌آشتیانی در پایان در مورد صندوق فرهنگیان گفت: در صندوق فرهنگیان روال برنامه‌های جاری را پیش می‌بریم و در کنار آن مساله تخلفات که در صندوق و بانک سرمایه بوده را پیگیری می‌کنیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =