در مراسم اعطای جوایز انجمن بازیگران آمریکا فیلم «چهره‌های پنهان» جایزه بهترین گروه بازیگری را از آن خود کرد. بازیگران فیلم‌های «حصارها»، «مهتاب»‌ و «لالا لند»‌ از دیگر برندگان جوایز بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاراجی پی‌ هنسن بازیگر فیلم «چهره‌های پنهان» هنگام دریافت جایزه بهترین گروه بازیگری گفت: «این فیلم درباره اتحاد است و نشان می‌دهد وقتی تفاوت‌ها را نادیده می‌گیریم چه روی می‌دهد.» او جایزه خود را به سه ریاضیدان سیاه‌پوستی تقدیم کرد که در جریان سفر فضایی جان گلن در سال ۱۹۶۲ نقش کلیدی و مهمی را برعهده داشتند.

گروه بازیگران فیلم «چهره‌های پنهان» برای رسیدن به این جایزه رقبایی چون «منچستر کنار دریا»، «کاپیتان فانتاستیک»، «حصارها» و «مهتاب» را از پیش رو برداشت.

فیلم جایزه بهترین گروه بازیگران انجمن بازیگران آمریکا در ۲۱ سال گذشته ۱۱ بار در مراسم اسکار جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده‌اند. از این روی می‌توان «چهره‌های پنهان» را یکی از بخت‌های اصلی اسکار بهترین فیلم امسال در نظر گرفت.

در شب اهدای جوایز انجمن بازیگران آمریکا دنزل واشنگتن برای بازی در فیلم «حصارها» جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد و وایولا دیویس برای بازی در همین فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. اما استون نیز برای بازی در موزیکال «لالا لند» جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای بازی در «مهتاب» به ماهرشالا علی رسید.

اما استون برای رسیدن به جایزه بهترین بازیگر زن رقبایی چون ایمی آدامز در «ورود»، امیلی بلانت در «دختری در قطار»، ناتالی پورتمن در «جکی» و مریل استریپ در «فلورانس فاستر جنکیز» را از پیش رو برداشت. وایولا دیویس نیز برای رسیدن به جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل از سد نایومی هریس در «مهتاب»، نیکول کیدمن در «شیر»، «اکتاویا اسپنسر» در «چهره‌های پنهان» و میشل ویلیامز در «منچستر کنار دریا» گذشت.

ماهرشالا علی نیز که در مراسم گلدن گلوب رقابت را به بازیگر «حیوانات شب‌زی» باخته بود این بار با پشت سر گذاشتن جف بریجز در «حتی اگر سنگ ببارد»، هیو گرنت در «فلورانس فاستر جنکینز»، دو پتل در «شیر» و لوکاس هجز در «منچستر کنار دریا» به جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل دست یافت.

در بخش جوایز تلویزیونی نیز سریال «چیزهای عجیب» جایزه بهترین گروه بازیگری یک سریال دریافت را دریافت کرد. در این بین جان لایتو و کلر فوی جوایز بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن در یک سریال درام را به ترتیب برای بازی در نقش وینستون چرچیل و ملکه الیزابت در سریال «تاج» از آن خود کردند.

جایزه بهترین گروه بازیگران سریال کمدی هم برای سومین سال پیاپی به بازیگران سریال «نارنجی سیاهی تازه است» اهدا شد و دست گروه بازیگران سریال‌های «بیگ‌بنگ تئوری»، «بلکیش»، «معاون رییس‌جمهور» و «خانواده مدرن» از جایزه کوتاه ماند.

شب اهدای جوایز انجمن بازیگران تریبونی برای انتقاد از فرمان اجرایی دونالد ترامپ برای ممنوعیت ورود مهاجرین و اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا بود.

برای نمونه جولیا لوییس‌ درایفوس برنده جایزه بهترین بازیگر زن یک سریال کمدی هنگام دریافت جایزه گفت:‌ «ممنوعیت ورود مهاجران آسیب‌زا، باعث بدنامی و ضد‌ آمریکایی است.» تیلور شیلینگ بازیگر سریال «نارنجی سیاهی تازه است» نیز هنگام دریافت جایزه خود گفت: «آنچه ما را متحد می‌کند بسیار قوی‌تر از آن چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند.»

ویلیام اچ‌میسی که برای بازی در سریال «بی‌شرم» جایزه بهترین بازیگر مرد یک سریال کمدی را از آن خود کرد، هنگام دریافت جایزه‌اش از ترامپ تشکر کرد که سبب شد نقش من در فیلم معمولی و نرمال به نظر برسد.

سارا پالسون برای بازی در «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان جنایت آمریکایی» جایزه بهترین بازیگر زن در یک سریال کوتاه یا فیلم‌ تلویزیونی را از آن خود کرد. او هنگام دریافت جایزه از مردم خواست تا به انجمن آزادی‌های شهروندی آمریکا کمک کنند و آن را نهادی حیاتی نامید.

جایزه بهترین بازیگر مرد یک سریال کوتاه یا فیلم‌ تلویزیونی نیز به برایان کرنستن رسید. او برای بازی در نقش لیندون جانسون در «تمام مسیر» برنده این جایزه شد. او نیز هنگام دریافت جایزه با شوخی به انتقاد از سیاست‌های ترامپ پرداخت.

در این مراسم از لیلی تاملین با اهدای جایزه یک عمر دستاورد تقدیر شد.

منبع: ورایتی / ۲۹ ژانویه

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
    7 0
    ایول دنزل دمت گرم