مهر نوشت: به دنبال بارش سنگین برف در استان‌های مختلف کشور مدارس برخی شهرها و شهرستان‌های کشور تعطیل اعلام‌شده است. همچنین در استان کرمان تعطیلی مدارس ریگان به دلیل طوفان شن گزارش شده است.

 

مدارس کدام استانها تعطیل شدند؟

ردیف

نام استان

توضیحات

۱

آذربایجان شرقی

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مدارس تعدادی از شهرستان های این استان را به علت بارش برف و شدت سرما برای فردا شنبه ۹ بهمن تعطیل اعلام کرد.

۲

آذربایجان غربی

در شهرستان شوط مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی، در شهرستان چالدران مدارس ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی) روستایی، در ماکو ابتدایی و متوسطه دوره اول (راهنمایی)، در پلدشت مدارس ابتدایی و در خوی مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی بخش صفاییه تعطیل شد.

۳

ایلام

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و بخش میمه در شیفت صبح فردا شنبه ۹ بهمن تعطیل اعلام شد

۴

اردبیل

سری قبل از ظهر مدارس شهرهای اردبیل، سرعین، گرمی، نمین، نیر و هیر را در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در روز شنبه ۹ دی‌ماه تعطیل اعلام کرد.

علاوه بر این در انگوت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در سری صبح به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شده است.

۵

البرز

مدارس طالقان و بخش آسارا استان البرز فردا در شیفت صبح تعطیل است.

۶

تهران

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی پردیس، دماوند و رودهن تعطیل اعلام شد. همچنین به علت بارش برف، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح تعطیل است.

۷

چهار محال و بختیاری

به دلیل بارش زیاد برف و سرمای زیاد و کولاک در شهرستان «کوهرنگ» تمام مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان شنبه صبح تعطیل است.

۸

زنجان

مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سجاسرود فردا شنبه ۹ بهمن ماه شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

۹

قزوین

به دلیل بارش برف در مناطق مختلف استان مدارس شهرستان آوج و آبگرم فردا شنبه در شیفت صبح تعطیل است.

۱۰

قم

فردا شنبه ۹ بهمن‌ماه کلیه مدارس بخش‌های خلجستان، سلفچگان و کهک قم در نوبت صبح تعطیل است.

۱۱

کرمانشاه

تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌ها و بخش‌های اسلام آبادغرب، دالاهو،  پاوه، کنگاور، گواور، گهواره، حمیل، شاهو، باینگان، و دینور در گروه صبح تعطیل است.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های هرسین، پاوه،صحنه، باینگان، نودشه و بخش هانی گرمله در گروه صبح تعطیل شد.

تمامی مدارس مناطق روستایی نواحی سه گانه شهر کرمانشاه، ماهیدشت، سنقر و کلیایی و بیستون و نیز تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استثنایی در شهر کرمانشاه فردا گروه صبح تعطیل خواهد بود.

۱۲

کردستان

در شهرستان کامیاران و منطقه موچش مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر و روستایی تعطیل است.
در شهرستان سروآباد نیز تمامی مدارس شهری و روستایی هورامان تعطیل است.

۱۳

کرمان

فردا (شنبه) تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان ریگان تعطیل اعلام شد.

۱۴

لرستان

تاکنون مدارس شهرهای خرم آباد، بروجرد، اشترینان، دلفان، سلسله و دوره چگنی در همه مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شده اند.

۱۵

مرکزی

براساس تصمیمات اخذ شده تمامی مدارس در مقطع صبح فردا نهم بهمن ماه در شهرستان‌های اراک، خنداب، شازند، کمیجان، فراهان، تفرش و آشتیان، تعطیل است.

۱۶

همدان

بر این اساس مدارس نواحی یک و دو همدان، تویسرکان، اسدآباد، قلقلرود و جوکار در تمام مقاطع تحصیلی فردا در نوبت صبح تعطیل است. همچنین در دیگر مناطق استان همدان نیز مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه فردا در نوبت تعطیل است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =