در ۶ بهمن ماه، خبر رسید ترامپ می‌خواهد به هر شکل شده جلوی ورود ایرانی‌ها به خاک آمریکا را بگیرد. همچنین امروز تعداد زیادی از اجساد شهدای آتش‌‌نشان در سانحه پلاسکو کشف شد.

امروز در صدر مهمترین و البته پربازدیدترین خبر سیاسی، نقل قولی از رهبر انقلاب بود که فرمودند: بعضی از هنرپیشه‌های ما در ردیف یک قرار دارند، همه فن حریف. همچنین مشخص شد یک کم‌شانسی بزرگ برای قالیباف چه می تواند به سر یک چهره سیاسی مانند او بیاورد. در این میان روایتی از یک سیاستمدار همه فن حریف، خشک و جدی هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی هم اعلام شد خودروهای زیر ۵۰ میلیون با چهره جدید می‌آیند. این سوال هم برای مخاطبان جذاب بود که آیا وقت آن رسیده بازار مسکن به فاز رونق نزدیک شود؟ در این سرویس همچنین مشخص شد چین چه خوابی برای ترامپ دیده‌است.

خبری که از اول صبح در سرویس فرهنگ و هنر پر بازدید شد این بود که رضا رشیدپور حین اجرای برنامه زنده از هوش رفت. همچنین سخن یک خواننده پاپ هم مخاطبان زیادی پیدا کرد؛ عصار: شما که به میزتان چسبیده‌اید، قهرمان ما نیستید. تذکر به عادل فردوسی‌پور هم مخاطبان و کامنت‌های زیادی داشت. 

امروز همچنین اخباری از کشف اجساد آتش نشان های شهید در ساختمان پلاسکو پربازدیدترین مطالب سرویس اجتماعی بود. از جمله اینکه مردم خواستند توئیت نگران‌کننده سخنگوی شهرداری درباره پیکرهای پیدانشده آتش‌نشانان از زیرآوار پلاسکو را بخوانند و از پشت پرده آواربرداری یک هفته ای سردربیاورند. مسئله اصلی این است که پس از یک هفته آیا اجساد آتش‌نشان‌های مفقود در پلاسکو، ذوب شده‌است؟ همچنین در این سرویس ماجرای پسری که قبل از فروریختن پلاسکو، وارد ساختمان شد تا پدرش را نجات دهد،‌ اما زیر آوار ماند دل مخاطبان را خون کرد. خداوند به بازماندگان شهدا و قربانیان این حادثه صبر عنایت فرماید.

در سرویس بین‌الملل همچنان اخبار رئیس جمهور تازه بر تخت نشسته ینگه دنیا، پربازدید است. ولی از همه اخبار این سرویس بالاتر واکنش ایران به سخنان وزیر خارجه عربستان دیده می شود. با این وجود خبر رسید ترامپ جدیدترین دستور خود را صادر کرد و تلاش خود برای محدود کردن ورود ایرانی‌ها به خاک آمریکا را شدت بخشید.

گوشی بازها هم از دیدن جمال گوشی دست‌ساز جدید ورتو کانستلیشن به قیمت ۱۰ هزار دلار لذت بردند.

اما بشنوید از پاسخ پهلوان جدیدی به انتقادها که در سرویس طنز و کاریکاتور منتشر شد و همه را از شدت خنده، روده بر کرد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =