برانکو:چرا باید سید جلال محروم شود؟/صبا را نبریم انگار گسترش فولاد را هم نبرده‌ایم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«خطاهایی که روی مهدی طارمی انجام می‌شود برای سلامتی این بازیکن خطرناک است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری جلسه اش با طاهری گفت:«یک جلسه عادی که روند استانداری داشت.در این جلسه درباره بازی های پیش رو حرف زدیم.»

او سپس به بازی با صبا اشاره کرد و گفت:«من به بازیکنانم افتخار می کنم که هیچ تیمی را دست کم نمی گیرند.خود بچه ها می دانند که این بازی ها برای ما تا چه اندازه مهم است.اگر سه امتیاز بازی مقابل صبا را نگیریم انگار که گسترش فولاد را هم نبرده ایم.»

برانکو در واکنش به حرفهای امیر عابدینی هم که گفته بود پرسپولیس قهرمان می شود این واکنش را نشان داد:«از صحبت های عابدینی لذت می برم. امیدوارم صحبت های آقای عابدینی انگیزه ای مضاعف باشد برای بازیکنانم. ایشان به بازیکنان تیم ما اعتماد دارد و یکی از مهم ترین دست اندرکاران فوتبال ما بوده و هستند و شخصیت مهمی به حساب می آیند. »

اما نظر پروفسور درباره پنالتی هایی که روی مهدی طارمی نمی گیرند:«خطاهایی که روی طارمی انجام می شود برای سلامتی اش خطرناک است. اگر پنالتی هست باید گرفته شود و اگر هم نیست که دیگر چیزی نمی توانم بگویم. هنوز به آن تیرک طارمی به فولاد فکر می کنم که اگر گل می شد بهترین گل سال جهان می شد چرا که حرکت خیلی عجیبی بود و حیف شد که گل نشد.»

اما حرف های پایانی برانکو.آنجا که او درباره محرومیت احتمالی سید جلال حسینی حرف زد:«دلیلی نمی بینم که بخواهند سیدجلال را جریمه کنند. او به اندازه کافی جریمه شده است و کارت زرد گرفته است. نمی شود دو بار به خاطر یک کار او را جریمه کنند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =