تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: تا مسئله کامل بررسی نشود ما نمی‌توانیم عدد و رقم درستی از اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کنیم.

فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص پیگیری پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان اظهارداشت: در این باره بحث‌های متعددی شده و تا مسئله کامل بررسی نشود ما نمی‌توانیم عدد و رقم درستی از اختلاس در این صندوق اعلام کنیم و تمام اعداد و ارقامی که اعلام می‌‌شود قابل اطمینان و استناد نیست.

وی افزود: آموزش و پرورش در این زمینه بررسی‌های زیادی انجام داده است و چون از میزان تخلفات در این صندوق، اعداد و ارقام قابل اطمینانی نداریم آن را اعلام نمی‌کنیم. بررسی‌های ما در این زمینه ادامه دارد و تغییراتی در هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان انجام داده‌ایم و مدیر عامل صندوق را نیز تغییر دادیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: گزارش‌هایی را که در این زمینه بدست آورده‌ایم نیز بررسی کرده‌ایم و در صورت اطلاع دقیق از موضوعات این صندوق آن را اعلام می‌کنیم.

دانش آشتیانی درباره تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا نیز گفت: تعطیلی طولانی مدت مدارس به علت آلودگی هوا نیازمند انعطاف پذیری در برنامه های درسی است.

وی گفت: با تصویب یک لایحه، در دولت مقرر شد زمان آغاز و پایان سال تحصیلی را مشخص کرده و یک انعطاف پذیری در این زمینه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در صورت تغییر زمان شروع و پایان سال تحصیلی این طرح در همه استان ها یکسان اجرا نخواهد شد و لازم است با توجه به شرایط هر استان در این زمینه برنامه ریزی خاصی شود.

دانش آشتیانی گفت: دولت لایحه تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا را به مجلس فرستاده است و امیدواریم در صورت تصویب مجلس بتوانیم در زمینه تغییر زمان شروع و پایان سال تحصیلی مدارس تصمیم گیری کنیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
    3 0
    وزیر عزیز ضمن تشکر معیشت ومنزلت معلمان هم توجه شود