دیدارریاست شورای حل اختلاف شهرستان رشت و تنی چندازمدیران ارشداداره گازو هلال احمراستان با آتش نشانان

صبح رو گذشته ۳ بهمن ۹۵ بواسطه بروز حادثه نفس گیر و دلخراش ساختمان پلاسکو، شهادت و محبوس شدن تنی چند از آتش نشانان دلاور و پر تلاش تهران بزرگ؛ ریاست شورای حل اختلاف شهرستان رشت و تنی چند از مدیران ارشد اداره گاز و هلال احمر استان با آتش نشانان شهر باران به نیابت از تمامی آتش نشانان بخصوص آتش نشانان پر تلاش و حادثه دیده تهران بزرگ دیدار و ابراز همدردی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، صبح رو گذشته ۳ بهمن ۹۵ بواسطه بروز حادثه نفس گیر و دلخراش ساختمان پلاسکو، شهادت و محبوس شدن تنی چند از آتش نشانان دلاور و پر تلاش تهران بزرگ؛ ریاست شورای حل اختلاف شهرستان رشت و تنی چند از مدیران ارشد اداره گاز و هلال احمر استان با آتش نشانان شهر باران به نیابت از تمامی آتش نشانان بخصوص آتش نشانان پر تلاش و حادثه دیده تهران بزرگ دیدار و ابراز همدردی داشتند.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این دیدار ها ضمن خیر مقدم به تمامی میهمانان به بحث ایمنی پرداخت و گفت: یکی از عوامل مهم جهت پیشگیری از بروز حوادث، افزایش سطح آگاهی شهروندان و مردم است.

رمضانی با اشاره به آموزش های مداوم توسط آتش نشانان و کارشناسان در سطوح مختلف؛ افزود: مقوله استمرار و کاربردی نمودن این آموزش ها توسط مردم و خانواده ها کمک شایانی در فرهنگ سازی و بهبود نگرش نسبت به امر ایمنی خواهد بود.

وی در ادامه به مباحثی همچون ایمنی در اصناف، ادارات، منازل و... پرداخت و گفت: حوزه آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی همه روزه در زمینه هشدار موارد پر خطر به شهروندان و همچنین اجرایی شدن نکات صحیح و ایمن در اماکن مختلف تلاش خواهند کرد که این مهم محقق نخواهد شد مگر به همت یک به یک شهروندان.

همین گزارش حاکی است: بواسطه روی داد تاسف بار و تالم برانگیز برای آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو؛ میهمانان سازمان آتش نشانی رشت با ارسال گل و پیام های تسلیت و همدردی به آتش نشانان شهر باران به نیابت از تمامی پرتلاشان عرصه آب و آتش، آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی آتش نشانان داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =