شطرنج‌بازان ایرانی و اوکراینی صدرنشین جام خزر شدند

با انجام دور سوم از پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر در رشت ، دو شطرنج‌باز ایرانی و دو شطرنج‌باز اوکراینی توانستند در صدر جدول قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در جریان این رقابت ها و در پایان دور سوم این مسابقات که یکشنبه شب برگزار شد ، در جدول گروه A که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 حضور دارند،شاهین لرپری زنگنه و پویا آیدانی از ایران به همراه الکساندر زابوف و کنستانتین تارلف از اوکراین با غلبه برابر حریفان خود و با کسب 3 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند .
همچنین گابریل سرکیسیان از ارمنستان ، کنستانتین لوپولسکو از رومانی ، باچانا مورچیاشویلی از گرجستان و فرنس برکس از مجارستان ، علیرضا فیورزجا ، علی راستبد ، سیدجواد علوی ، آرمان حکیمی و آرین غلامی از ایران با کسب دو و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.
پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، از جمعه شب با حضور بیش از 800 شطرنجباز از ایران و 17 کشور خارجی در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده است.
شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، در چهار جدول با هم به رقابت می پردازند که در جدول گروه A شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 ، در جدول گروه B شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 ، در جدول گروه C بانوان شطرنجباز و در جدول گروه D نیز ، شطرنجبازان زیر 14 سال حضور دارند.
علاوه بر حضور شطرنجبازان مطرح ایرانی ، شطرنجبازان کشورهای روسیه ، اسپانیا ، فنلاند ، انگلستان ، ترکیه ، هلند ، هندوستان ، ترکمنستان ، اوکراین ، آمریکا ، جمهوری آذربایجان ،گرجستان ، مجارستان، رومانی ، ارمنستان ، عراق و تاجیکستان در پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر حضور دارند.
پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر ، در 11 دور به روش سوییسی و به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه خواهد یافت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =