قاتلان پیرزن ۹۰ ساله در شهرستان بهار همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: 2 جوان که با انگیزه سرقت طلاهای پیرزن 90 ساله واقع در لالجین از توابع شهرستان بهار وی را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک هفته دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از بهار همدان ؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این 2 جوان از تنها بودن یک پیرزن در منزل مسکونی و وجود طلاجات و پول نقد در منزلش مطلع بودند، که اقدام به کشیدن نقشه سرقت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان با نقاب نیمه شب وارد منزل این پیرزن شده و با استفاده از قیچی قصد بریدن النگو و زیورآلات وی را داشتند که با مقاومت مقتول مواجه می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ادامه داد: پیرزن با تلاش و مقاومت، نقاب یکی از سارقان را از چهره وی برداشته و هویت سارق مشخص می شود.

وی اظهار داشت: بعد از فاش شدن هویت یکی از سارقان برای پیرزن، آنها برای اینکه در دام پلیس قرار نگیرند اقدام به قتل این پیرزن کرده سپس متواری می شوند.

سرهنگ نوری افزود: سارقان بر این باور بودند که پلیس در تحقیقات به قتل پیرزن پی نبرده و فکر می کنند که مقتول به علت کهولت سن و تنها بودن در منزل به مرگ طبیعی جان باخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: یکی از شهروندان لالجین از غیبت پیرزن مطلع شده و موضوع را به عوامل فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی می کند.

سرهنگ نوری افزود: پس از حضور عوامل پلیس در محل ، آنها با جسد پیرزن مواجه شده و با دستور قاضی جسد در اختیار پزشکی قانونی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: نظر پزشکی قانونی مبنی بر قتل پیرزن با یک جسم منعطف، زمینه را برای ورود پلیس آگاهی و تحقیق برای رمز گشایی از پرونده باز کرد.

وی یادآور شد: عوامل پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص مظنون که دارای سابقه سرقت بوده را دستگیر کرده و متهم در بازجویی های تخصصی به قتل این پیرزن به همراه همدستش اعتراف می کند.

لازم به ذکر است، هفته گذشته یک فقره قتل نیز در بهار رخ داد که در جریان این موضوع مرد جوانی همسر سابق خود را با چاقو به قتل رساند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =