حال وخیم بازیگر «معمای شاه»‌ در بیمارستان

ایرنا نوشت: بازیگر پیشکسوت تلویزیون و ستاره دهه 60 سینمای ایران که بازی در فیلم‌هایی نظیر«کانی مانگا»، «سگ کشی» و سریال های«دلیران تنگستان» و «معمای شاه» را در کارنامه دارد، در بیمارستان بستری شد.

سید کاظم افرندنیا بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که در نزدیک به پنج دهه بازیگری در بیش از 60 فیلم سینمایی و 52 مجموعه «سریال» تلویزیونی ایفای نقش کرده است، دیشب به دلیل آنچه پزشکان آن را «مشکوک به خونریزی مغزی» دانسته اند، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

یکی از مقام های این بیمارستان درباره وضعیت فعلی افرندنیا گفت: این بازیگر پیشکسوت در آی. سی. یو بستری بوده و سطح هوشیاری کمی دارد.

او افزود: در حال حاضر برای تنفس وی مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن هستیم و همه اقدامات لازم را برای بهبودی ایشان انجام می دهیم.

سید کاظم افرندنیا متولد 1324 در شهر نائین است و از سال 1350 تاکنون به فعالیت در تئاتر، سینما و مجموعه های تلویزیونی مشغول است.

او که کار خود را با مجموعه تاریخی و ماندگار «دلیران تنگستان» به کارگردانی همایون شهنواز در سال 1350 آغاز کرد و آخرین حضور وی در بازیگری به نقش افرینی کوتاهی در مجموعه «معمای شاه» برمی گردد، در یکی از آخرین اظهار نظرهایش از بی توجهی به پیشکسوتان این عرصه گلایه‌مند بود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    10 0
    دلیران تنگستان، یادش بخیر