تفاهمنامه همکاری بین پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و پدافندغیر عامل این شرکت امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- مهندس افضلي مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران وگلستان گفت:اين شركت داراي شبكه اي گسترده‌اي است كه معمولا" در طول سال حداقل يك الي دوبار دچار حادثه و بحران ميشويم لذا ضروي است كه ما ملاحظات و پيش بيني هاي لازم را داشته باشيم تا خسارات را كاهش دهيم يا زمان بحران را كوتاه نماييم. 

افضلی افزود: تفاهمنامه با پايگاه بسيج ابتدا در سطح وزارت نيرو منعقد گرديده و به شركتهاي زير مجموعه هم ابلاغ شده است كه اين كار صورت گيرد . جا دارد كه از واحد مجري پدافند غيرعامل و پايگاه بسيج تشكر و قدرداني كنم كه اين تفاهمنامه را اجرايي نمودند و فضا را براي امدادرساني بسيج براي خدمت رساني بيشتردر امر پدافند غير عامل به شركت و مردم منطقه بوجود آورد.

در ادامه صفري مشاور مديرعامل ودبيركميته پدافند غير عامل اين شركت با اشاره به اهميت و ضرورت و نقش پدافند غير عامل در شرايط بحراني و نياز به هماهنگي و استفاده از همه ظرفيتهاي كشور در مقابل تهديدها و بحرانها. هدف از تبادل تفاهمنامه با پايگاه بسيج شركت را استفاده از توانمندي بسيج جهت بهره مندي در تهديدها و بحرانهاي مرتبط پدافند غير عامل برشمردند.

در پايان رستخيزفرمانده پايگاه مقاومت شهيد عباسپور اين شركت با قرائت فرازهايي از فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص بسيج و نقش آن در ارزشهاي جامعه و همچنين اشاره به توانمندي و افتخارات پايگاه شركت آمادگي پايگاه بسيج را براي پذيرفتن نقش كمك كننده به پدافند غير عامل در وقوع تهديدها و بحرانهاي پدافندي را اعلام نمودند. ايشان همچنين پيشنهاد كردند در اين راستا ميتوان از توانمندي سپاه منطقه نيز بهره مند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =