خستگی نمایندگان و تذکر موسوی لارگانی موجب شد تا رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مجلس در پنجشنبه به قول خودش«برزخی» را مطرح کند تا با موافقت نمایندگان جلسه بعدی در روز شنبه برگزار شود، پیشنهادی که با موافقت نمایندگان همراه شد.

به گزارش خبرآنلاین، در پایان جلسه شیفت صبح مجلس که برخلاف رویه عادی در روز 5 شنبه برگزار شد تا شاید بررسی لایحه برنامه ششم توسعه تمام شود، رئیس مجلس که قبلا از برگزاری چند شیفته مجلس در روز 5 شنبه و جمعه خبر داد بود، وقتی تذکر موسوی لارگانی(اینجا)و خستگی نمایندگان را دید، تصمیم دیگری گرفت.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به تذکرها احسای می‌کنم خسته شده اید، این جا دو  نظر است راه قبل این بود که تا شب ادامه دهیم اما حساس می کنم که خسته شده اید. راه دیگرش این است که شنبه ادامه دهیم که بعدش یک شنبه به بعد را حوزه انتخابیه بروید. بقیه را با حوصله تمام کنیم. مابقی را بگذاریم شنبه که یک استراحتی هم کنید. 5 شنبه ها حالت برزخی دارد و بعضی جاها تعطیل است و  بعضی جاها تعطیل نیست.

سرانجام با رأی گیری نمایندگان به این پیشنهاد رئیس مجلس، موافقت کردند و رئیس مجلس هم توضیح داد: جلسه بعدی شنبه صبح است و انشاءالله برنامه را تمام خواهیم کرد و بعدش نماینگان به حوزه انتخابیه بروند.

29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =