شهردار اردبیل گفت: ضرورت استفاده از این پل‌ها به دلیل استفاده عموم مردم از آنها احساس می‌شود و امیدواریم با اعتبارات محدود در آینده شاهد تعداد بیشتری از این پل‌ها در شهر باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، حمید لطف ‌اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه دغدغه مردم در زمینه مدرن‌سازی امکانات شهری کاملا بجا است، اظهار کرد: پیشنهاد استفاده از پل‌های مکانیزه به شهرداری ارائه شده و در حال بررسی است.

وی عنوان کرد: ضرورت استفاده از این پل‌ها به دلیل استفاده عموم مردم از آنها احساس می‌شود و امیدواریم با اعتبارات محدود در آینده شاهد تعداد بیشتری از این پل‌ها در شهر باشیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: اهمیت احداث پل‌های عابر پیاده در خیابان‌های پرتردد بر کسی پوشیده نیست و اگر از این پل‌ها در مکان‌های خاصی استفاده نمی‌شود باید فرهنگسازی در زمینه استفاده از این پل‌ها بین مردم انجام شود.

لطف‌ اللهیان متذکر شد: مکان‌یابی پل‌های عابر در کمیسیون حمل و نقل بررسی شده و مکانیزیم احداث آن قبلا مورد مطالعه قرار گرفته و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه می‌تواند مشکلات زیادی را در این حوزه حل کند.
حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: مصالح و امکانات مورد نیاز برای احداث پل‌های عابر پیاده در شهر اردبیل از سال 93 به وسیله اعتبارات دولتی خریداری شده ولی تا به امروز احداث این پل‌ها در سطح شهر اردبیل عملیاتی نشده است.

وی گفت: احداث 7 پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شهرداری اردبیل قرار دارد که مکان احداث این پل‌ها در شورای ترافیک استان و کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و احداث این پل‌ها مورد نیاز است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه این پل‌ها به صورت تهاتر و مشارکت 10 ساله با بخش خصوصی احداث می‌شود، افزود: پل‌های عابر پیاده مورد نظر در نیروگاه علی‌آباد، شهرک نیایش، شهرک نادری، راه انزاب،‌ مقابل بیمارستان قائم، ترمینال و خیابان صیاد شیرازی اردبیل احداث خواهد شد.

لطف‌ اللهیان تصریح کرد: استفاده از پل‌های عابر پیاده در شهر اردبیل باید به منظور کاهش آمار تصادفات داخل شهری در بین شهروندان ترویج و فرهنگ‌سازی شود که ضرورت دارد برای تحقق این موضوع همشریان نیز در استفاده از این پل‌ها اهتمام داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =