جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سروآباد برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سروآباد با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و مسئولین دستگاههای مرتبط در سالن فرمانداری شهرستان سروآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سروآباد، مفاخری فرماندار سروآباد گفت در این جلسه گفت: باید با ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت و سوی فضای سالم مهیا کرد چراکه جوانان نیازمند فضای سالم ونشاط آورهستند.
علی مفاخری افزود: روحانیت در مناطق روستایی با استفاده ازفضای مساجد می تواند درپرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و سالم سازی محیط زندگی جوانان و خانواده ها با ابتکار عمل موثر وارد شود.
فرماندار سروآباد از مسئولین و ارگان ها خواست به سمن ها به عنوان بازوهای کمکی دولت اعتماد کنند و فعالیت های ارگان ها به سمن ها برون سپاری شود و از ظرفیت و پتانسیل این سمن ها استفاده کنند چرا که سمن ها رابط بین مردم و دولت هستند و اقدام صحیح این است که کار مردم به خود مردم که سمن ها هستند واگذار شود.
مفاخری درادامه خواستار برگزاری مستمر و منظم این جلسات شد و خاطر نشان کرد که ظرف 15 روز آینده کمیته های تخصصی در این رابطه فعال شوند.
رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی جوانان شهرستان سروآباد نیز در این جلسه گفت: بر اساس تقسیم کار استانی، برنامه های پیشنهادی تدوین شده برای انجام و همکاری به ادارات ارسال شده و امیدواریم با انجام این برنامه ها به نتیجه ی خوبی برسیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =