منطقه شمال‌شرق در سال‌جاری هیچ‌گونه آلودگی زیست‌محیطی نداشته است

رییس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه شمال‌شرق گفت: خوشبختانه در سال 95 هیچگونه آلودگی زیست محیطی ناشی از نشت، پارگی خط و... نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ علی عرب‌یارمحمدی افزود: در این راستا بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها هدفی است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی، مانورهای مختلف و کنترل و نظارت دقیق بر عملکرد ایمنی واحدهای مختلف به دست آمده است.

وی برگزاری مانورهای شکستگی خط 10 اینچ شاهرود -علی‌آباد در اثر رانش زمین، سرریز مخزن و آتش سوزی در مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار، امداد و نجات در اثر زلزله در سمنان و... را بخشی از فعالیت‌های این منطقه برای پیشگیری از حوادث منجر به آلودگی زیست محیطی دانست.

وی از برگزاری حدود هشت هزار نفر ساعت کلاس آموزشی و مانور برای نیروهای عملیاتی، فنی و ستادی به عنوان بخشی از پازل موفقیت منطقه شمال‌شرق ذکر نموده و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های زیست محیطی و رفع آلودگی آب، ایمن سازی عملیات سند بلاست، تمرین‌های عملی اطفای حریق، ایمنی گودبرداری، کمک‌های اولیه ویژه کارکنان حراست و... از دیگر برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی امسال ما است.

به گفته وی؛ آموزش نوعی سرمایه گذاری بر روی سرمایه‌های انسانی است که باعث توانمندسازی کارکنان شده و سطح مهارت، آگاهی و دانش آنان را بالا برده و باعث ایجاد ارزش افزوده در فرایند نتیجه خواهد گردید

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =