در ۲۲دی‌ماه، هنوز فضای اخبار سیاسی و اجتماعی کشور تحت تاثیر رویداد بزرگ دیروز و تشییع باشکوه و تدفین حزن‌انگیز مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

در مهمترین خبر امروز مردم فهمیدند وصیتنامه آیت الله هاشمی رفسنجانی گشوده شد. پس از آن مشخص شد کدام منتقد سرسخت آیت‌الله هاشمی تلاش می‌کرد زیر تابوت او قرار گیرد؟ در این بخش روایت سیدحسن خمینی از بی‌قراری همسرهاشمی هم پربازدید بود.

سه خبر درباره نرخ کالاهای شیک و سرمایه ای در سرویس اقتصادی از همه پربازدیدتر بود. در خبر اول مشخص شد قیمت خانه بالا رفت. همچنین مردم خواستند بدانند قیمت انواع مرسدس بنز در بازار چقدر است. در این سرویس عنوان شد خودروهای مدل ۹۵ در سراشیبی افت قیمت افتاده. یعنی اینطور می توان دریافت که قیمت خودرو و مسکن، نسبت عکس با هم دارند.

سه خبر دیگر در حوزه اخبار مربوط به ارتحال، تشییع و تدفین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حوزه اخبار فرهنگ و هنر پربازدید بود. از جمله دفاع صداوسیما از عملکرد خود در پوشش اخبار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث شد تا مردم نسبت به این موضوع حساس شوند. همچنین خبر رسید محسن هاشمی بخش‌هایی از وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی را روی آنتن زنده تلویزیون خوانده و البته روایتی از حضور آیت‌الله هاشمی در کنار چشمه باغ فدک حضرت زهرا(س) و در کنار ضریح پیامبر(ص) هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی هم عنوان شد تلگرام، برنده رقابت با تلویزیون در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شده است. پس از آن گزارشی درباره  تغییر نگرش نسبت به ازدواج و تجرد قطعی که خطربزرگی برای جامعه عنوان شده، پربازدیدترین مطلب بود و واکنش مسجدجامعی به طرح جلد یک نشریه شهرداری درباره آیت‌الله هاشمی هم کلیک زیادی خورد.

سه خبر درباره مسایل اخیر برجام در سرویس بین الملل، از دیگر مطالب پربازدیدتر بود. اول اینکه ادعای رویترز درباره ایران و برجام پس از اینکه منتشر شد با واکنش‌هایی مواجه شد و البته عراقچی هم خبر وال استریت ژورنال را تکذیب کرد. وزیر خارجه آمریکا هم برای چندمین بار اعلام کرد: قبل از توافق هسته‌ای برای بمباران ایران تحت فشار بودیم!

در سرویس فناوری اطلاعات نیز دلیل باتری خوری در لپ‌تاپ مک بوک پرو جدید اپل معلوم شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =