تخریب ۵۰ تا ۸۰ درصدی منازل مسکونی خیابان زینبیه بر اثر انفجار

بر اثر انفجار یک منزل در زینبیه شش منزل مسکونی دیگر ۵۰ تا ۸۰ درصد تخریب شدند و شیشه‌های ۱۹ واحد دیگر نیز تا مساحت ۱۵۰ متری پرتاب شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين به نقل از روابط عمومي آتش نشاني اصفهان، حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان زینبیه در ساعت ۲۰:۳۴ دقیقه سه شنبه اتفاق افتاده و پس از اعلام این حادثه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیروهای امدادی از ایستگاه‌های هفت و ۱۹ به محل اعزام شدند.

پس از حضور نیروهای امدادی خوشبختانه تنها یک نفر مصدوم در این حادثه شناسایی شد که با حضور به موقع نجاتگران در محل حادثه و با رعایت کلیه نکات ایمنی و انجام عملیات تفحص در میان آواررها، نجاتگران مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند و پس از مداوای اولیه، وی به بیمارستان منتقل شد.

در اثر انفجار این منزل مسکونی، مالک کانون حادثه به شدت مصدوم و خسارات گسترده‌ای به منازل اطراف وارد شد و شش منزل مسکونی دیگر ۵۰ تا ۸۰ درصد تخریب شده‌اند و شیشه‌های ۱۹ منزل دیگر نیز تا مساحت ۱۵۰ متری پرتاب شده است.

علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان نشت و تجمع گاز شهری سبب انفجار شده است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =