تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب اراک از کشته شدن شش نفر در جریان تیراندازی به اعضای دو خانواده در این شهر خبر داد و گفت:حادثه حوالی ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علاوه بر کشته شدن شش نفر،دو نفر نیز زخمی شده اند.

حسینی طاهری دادستان اراک با اعلام اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه گریخته و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد گفت: ریشه این حادثه به اختلاف قبلی میان این خانواده‌ها برمی‌گردد، بطوری که سال گذشته این فرد به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی در جریان یک نزاع دستگیر و روانه زندان می‌شود.

دادستان اراک با اعلام اینکه در آن درگیری متاسفانه یک نفربه قتل می رسد گفت:عامل حادثه امروز، پس از آن درگیری به جرم ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می شود و پس از یک سال، در تاریخ دهم دی ماه امسال با قراروثیقه دویست میلیون تومانی آزاد می شود.

وی افزود: بر اساس تحقیقات و اطلاعات اولیه، این شخص پس از آزادی، از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی و مشکلات در خانواده مورد شماتت قرار می گیرد و فشار نیز از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده آنها بوده که باید از شهر اراک کوچ کنند و بروند، مجموعه این فشارها و بگومگو‌ها گویا موجب سکته پدر متهم و در نهایت وارد آمدن فشار روحی مضاعف بر روی متهم و در نتیجه حمله مسلحانه به خانواده های مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و کشته شدن 6 نفر می شود.

حسینی طاهری تاکید کرد: قاتل صبح امروز با یک اسلحه کلاشنیکف ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند،در آنجا با شلیک گلوله 4 نفر را به قتل می رساند و سپس به سراغ خانواده‌ای می رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آنها توسط فرد همراه او کشته شده بود. در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می رساند و در این میان دو نفر نیز مجروح می شوند.

به گفته دادستان اراک قاتل که فردی 26 ساله بوده هم اکنون متواری است و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    10 1
    مگر هتله که به زندانی مرخصی می دهید چرا نمی گذارید متهم تا پایان دئوران محکومیتش در زندان بمونه این طرح دادن مرخصی به زندانیان خصوصا زندانیان کیفری یک طرح به شدت شکست خورده است هیچ کشوری همچین برنامه را اجرا نمی کنه
  • بی نام RU ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    9 0
    طرف ریشه یابی شده و با وثیقه ازاد شده پس چرا اون ریشه یابی نتونست جلوی این جنایت را بگیره؟
  • بی نام RU ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    7 5
    ریشه یابی ریشه یابی پس چرا این ریشه یابی ها به نتیجه نمی رسند و مجرمین با اعتماد به نفس بیشتری دست به جنایت می زنند این ریشه یابی را تمامش کنید ما خواستار برخورد سخت با مجرمین هستیم این مورد هم طرف باید هر چه سریعتر اعدام بشه
  • معمولی FI ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    3 0
    داداش اشتباه نگرفتی اراکه نه ترکیه و آمریکا.بسه تفنگ بازی بسه بیا قایم موشک بازی حالا.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    7 2
    طرف پارسال قتل کرده امسال بیرون داره آدم میکشه؟
  • بی نام DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    8 1
    شرم شرم ..ازاد شد شاهد رو کشت تقصیر خودشونم بوده...حالا اگه انریکا بود سه روز بیست و سی نعرکه میگرفت
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
    10 0
    تبریک تبریک..... یک قاتل با وثیقه 200 میلیونی میاد بیرون و 6 نفر و میکشه ولی یک زندانی دیگر باید 1 میلیارد وثیقه بزاره که به جرم نکرده زنش اعتراض کرده که چرا بدون رسیدگی در زندانه... اینو میگن چی ؟؟ میگن چی .... من نمی فهمم یکی به من بگه لطفاً