نمایش سیاه بازی "نعیم و نعم "در سومین جشنواره سراسری مازندران تقدیر شد

ایرانه حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اعلام کرد :نمایش سیاه بازی "نعیم و نعم " در سومین جشنواره سراسری سیاه بازی مازندران مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت .

به گزارش خبرآنلاین ،این نمایش به کارگردانی مریم بهادری بر روی صحنه رفته است و مشاور کارگردانی را نیز ساسان قجر بر عهده داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد : بازیگران این نمایش علی اکبر اوصانلو ، پریسا دوستی ، فرهاد ابوالفضلی ، پریا دوستی ، عباس ادیبی ، محمد احمدی ، و ساسان قجر و همچنین طراحی صحنه و نور بر عهده ی حمید عزتی ، طراح لباس رعنا بهلولی ، طراح گریم سید حجت موسوی ، طراح پوستر و بروشور مریم بهادری و آهنگ سازی نمایش بر عهده  کریم کاموسی و کامیار زند است.

لازم به ذکر است با اعلام فراخوان سومین جشنواره ی سراسری سیاه بازی استان مازندران بیش از ٢٠ استان با ٤٧ اثر به دبیرخانه رسیده بود که پس از داوری هفت گروه نمایشی از شش استان کشور به مرحله ی اجرا رسیدند.

گفتنی است نمایش های راه یافته به سومین جشنواره سیاه بازی مازندران عبارتند از : استان های گلستان ، همدان ، یزد ، سمنان ، تهرا ن، زنجان که منتخبان این بخش نیز ،به جشنواره سراسری و بین المللی نمایش های آیینی و سنتی کشور راه پیدا می کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =