عکس و مشخصات لورفته گوشی موتو جی۵ و جی ۵ پلاس / عدم استقبال و کاهش قیمت موتو زد

پس از مدیریت موتورولا توسط لنوو و عرضه سری زد در سال 2016 همگان منتظر گوشی بعدی که باید موتو جی 5 و جی 5 پلاس باشد، هستند.

به گزارش خبرآنلاین، موتورولا که از گوگل (مالک پیشین) فاصله گرفته و به‌سوی لنوو رفته است، مدل موتو جی را در اواسط 2016 راهی بازار کرد و با معرفی سری زد در تابستان و عرضه آن در زمستان در آمریکا استراتژی جدید خود را در حالی جلو برد که سری موتو ایکس معرفی‌شده در 2015 همچنان با بحران هویتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

حالا تِک دروید از گوشی جدیدی به نام Cedric بانام فنی XT1670 پرده برداشته و یک سایت رومانیایی نیز از گوشی دومی به نام فنی XT1685 نوشته است که ما را به‌سوی دو گوشی جدید موتو جی 5 و جی 5 پلاس رهنمون می‌سازد.

نکته قابل‌توجه در سری جدید جی این است که از موتو مود / Moto Mod، (سیستم ماژولار در پشت‌گوشی که با افزودن لوازم جانبی قابلیت جدید پیدا می‌کند) خبری نخواهد بود و از عکس لورفته متوجه می‌شویم که گوشی با فریم فلزی خواهیم داشت که مدل پلاس آن در دو رنگ نقره‌ای و طلایی در ابعاد 150 در 73.8 در 8.4 میلی‌متر ساخته شده است.

همچنین ممکن است شاهد ساخت نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی باشیم اما خبری از خمیدگی شیشه که این روزها در بین سازندگان به‌عنوان ترند اصلی تعریف‌شده نباشیم.

اسنپ دراگون 625 با 4 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی در کنار جک هدفون و یو اس بی تایپ سی را باید در این مدل ببینیم.

به‌هرحال به‌زودی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا، لنوو به‌عنوان مالک موتورولا از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد، هرچند زمان عرضه آن چند ماه دیرتر خواهد بود.

از سوی دیگر لنوو در سیاستی جدید موتو زد پلی خود را با 50 دلار کمتر به مدت یک ماه می‌فروشد که این موضوع نشان می‌دهد گوشی‌های گران سری زد خوب فروش نکرده‌اند و آف خوردن این مدل هم شاید نتواند باعث رونق فروش شود و شاید به همین خاطر باشد که در سری جی 5 خبری از ماژولار بودن یا ساخت گوشی خیلی برتر باقیمت گران نخواهد بود و سازنده چینی ارزان‌سازی و ارزان‌فروشی را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =