٥٥٠ اثر به جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان ارسال شده است

معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان ارسال شده است.

به گزارش خبرآنلاین ،ابراهیم قاسمی، معاون فرهنگی، قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در چهار بخش مقاله نویسی فارسی، شعر، داستان و دل نوشته فارسی و ترکی برگزار می شود.

وی بیان داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را در محورهای ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(سلام الله علیها)،جنبه های عرفانی حضرت زینب(سلام الله علیها)، نقش و جایگاه اجتماعی حضرت زینب(سلام الله علیها)، نگاه زیبا شناختی حضرت زینب(سلام الله علیها)، بصیرت شجاعت و ظلم ستیزی حضرت زینب(سلام الله علیها) و مدیریت جهادی و مسئولیت پذیری حضرت زینب(سلام الله علیها) آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

این مقام مسوول افزود: تاکنون ٥٥٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شکوه شکیبایی ارسال شده است که پس از داوری آثار از آثار برگزیده در مراسم اختتامیه که ٦ و ٧ بهمن برگزار می شود، تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:سال گذشته ٢٠٠ اثر به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شد و امسال هم در مجموع از ٣٠ نفر به عنوان نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =