رونق صنعت، معدن و تجارت موجب تحقق برنامه‌های اقتصادی کشور می‌شود

فرماندار شهرستان سلطانیه ایجاد رونق در بخش صنعت، معدن و تجارت را از مهمترین و اصلی‌ترین مسیرهای تحقق اهداف کشور در برنامه های اقتصادی عنوان نمود و اظهار داشت: با پیگیری مسائل و مشکلات تولید‌کنندگان در سطح شهرستان و انعکاس آن به مقامات عالی کشوری تلاش می‌شود در مسیر رونق شهرستان قدم برداریم.

به گزارش خبرآنلاین،  پرویز خالقی در جلسه بررسی و رفع موانع تولید و تجارت در شهرستان سلطانیه که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده بود، بار سنگین تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی را بر دوش سرمایه گذاران و فعالان حوزه تولید و تجارت کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور مدیران استانی در شهرستان و دیدار با فعالان حوزه تولید و تجارت شهرستان در زمینه رفع موانع تولید مثمر ثمر خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که مراجعات مکرر سرمایه گذاران به ادارات، انرژی انجام فعالیت در تولید و اشتغال را از آنان سلب می نماید، افزود: تلاش میکنیم این مراجعات در شهرستان سلطانیه به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان سلطانیه ضمن تسلیت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یاور امام راحل و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: بی شک ادامه کار و تلاش در جهت آبادانی کشور، تحقق منویات مد نظر ایشان خواهد بود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =