پیام رئیس جمهوری ازبکستان به مناسبت درگذشت آیت‌الله

رئیس جمهور ازبکستان با ابراز همدردی با دولت و ملت ایران گفت: رفسنجانی یکی از برجسته ترین نمایندگان ملت و در صحنۀ بین المللی سیاستمداری با نفوذ و معتبر بود که عمر خود را فدای پیشرفت و توسعه مملکتش نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام تسلیت شوکت میرضیایف،به حسن روحانی، به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

از خبر در گذشت حضرت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، دولتمرد بزرگ جمهوری اسلامی ایران و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران عمیقا متاثر شدیم.

علی اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از برجسته ترین نمایندگان ملت ایران و در صحنۀ بین المللی سیاستمداری با نفوذ و معتبر بود که عمر خود را فدای پیشرفت و توسعه مملکت خود نمود.

سفر ایشان به ازبکستان در سال 1993 م. را ملت ما بخوبی به یاد دارند و ایشان از بنیانگذاران مناسبات کنونی (معاصر) روابط ازبکستان و ایران بوده و در ایجاد زیربنای همکاری های دو ملت و دو کشور سهم عظیمی دارند.

در این لحظات مصیبت بار ضمن ابراز تسلیت به جنابعالی و ملت دوست ایران خواهشمندیم پیام همدردی صمیمانه ما را به اعضای محترم خانواده مرحوم نیز ابلاغ فرمایید.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =