+ A - چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 17:37:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

طنز/ پیامهای تبریک رئیس‌جمهور

وبلاگ > شکیبا، شهرام - نامه به رئیس جمهور روسیه

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دمیتری آناتولویچ مدودف
رئیس‌جمهوری فدراسیون روسیه
فرا رسیدن سالروز پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم را به جنابعالی، دولت و ملت دوست آن کشور تبریک می‌گویم. امیدوارم با مساعی مشترک مسئولین عالی کشور‌ها، شاهد جهانی توأم با صلح و امنیت پایدار، عدالت مستمر و احترام به حقوق حقه همه ملت‌ها باشیم.

از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت جنابعالی و سعادت و بهروزی دولت و ملت شریف روسیه را مسئلت دارم.»

متن بالا اصلاً شوخی نیست. این متن کاملاً جدی پیام تبریک محمود احمد‌ی‌نژاد، ریاست محترم جمهوری کشورمان است.

البته شیرینی این متن زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم همین چند وقت پیش بنا بود از روسیه بابت حمله به ایران و اشغال کشورمان در جنگ دوم جهانی غرامت هم بگیریم. بگذریم؛ اگر احتمالاً تا سه سال دیگر چشمتان به پیام‌هایی از این دست خورد زیاد تعجب نکنید.

1- پیام تبریک به دمیتری آناتولویچ مدودف در سالروز عملیات متهورانه ژنرال لیاخوف روس در به توپ بستن مجلس شورای ملی.

2- پیام تبریک به شیخ صباح الاحمد الصباح در سالروز فرار پیروزمندانه شیخ زاید به آمریکا در جریان حمله صدام یزید کافر سابق به کویت.

3- پیام تبریک به حامد کرزای در سالروز حمله پیروزمندانه محمود افغان به ایران و سقوط سلطان حسین صفوی.

4- پیام تبریک به دمیتری آناتولویچ مدودف در سالروز انعقاد قرارداد افتخارآمیز ترکمانچای در زمان فتحعلی‌شاه قاجار.

5- پیام تبریک به تساخیاگین آلبگدورج، رئیس‌‌جمهور مغولستان در سالروز عملیات متهورانه جناب آقای تموچین، ملقب به چنگیز در حمله به امپراتوری ایران.

6- پیام تبریک به دمیتری آناتولویچ مدودف در سالروز مشارکت پیروزمندانه با انگلستان در انعقاد قرارداد 1919 و جداسازی شکوهمند افغانستان از ایران.

7- پیام تبریک به کارلوس پا پولیاس در سالروز پیروزی در به آتش کشیده شدن تخت‌جمشید به دست باکفایت اسکندر مقدونی.

8- پیام تبریک به هوجین تائو در سالروز عملیات متهورانه نیروهای تحت فرمان دنگ شیائو پنگ در حمله پیروزمندانه به دانشجویان معترض در میدان تیان آن من.

9- پیام تبریک به عمروموسی دبیرکل اتحادیه عرب به مناسبت سالروز جداسازی شکوهمند بحرین از ایران.

10- پیام تبریک به دیوید کامرون برای سالروز حمله پیروزمندانه انگلستان و هندی‌های تحت استعمارشان به بوشهر و شهادت رئیس‌علی دلواری و جمعی از یارانش.

11- پیام تبریک به پرزیدنت عبدالله گل به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند عثمانی در جنگ چالدران بر شاه اسماعیل صفوی.

 

کلید واژه ها: شهرام شکیبا -
نظرات 55
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 23:08:44
    1 0 پاسخ به این نظر
    چه پارادوکس تلخی، آرزوی صلح و دوستی در کنار تبریک پیروزی در جنگ جهانی بابا ایول به رییس جمهور
  • بهنام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 18:15:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    پيام تبريك به اوباما رو يادتون رفته ! پيام تبريك به مناسبت سالروز حمله غرور آفرين هسته اي آمريكا به هيروشيما و ناكازوكي !
  • جواد چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 18:37:46
    0 0 پاسخ به این نظر
    عالي بودبه اين ميگن طنزتلخ مواضب خودت باش
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 18:47:20
    0 0 پاسخ به این نظر
    hamchin tanzam nistaa. kheili vagheiate aziz
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 19:17:16
    0 0 پاسخ به این نظر
    گفت ان یار کزو گشت سر دار بلند/ جرمش این بود که شهرام شکیبایی بود3
  • محمد چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 19:52:29
    0 0 پاسخ به این نظر
    بابا ایول ، دمت گرم خبر آنلاین بالاخره جرأت کردی یه همچین مطلبی بزنی!!!!!!
  • نیما ضیابری چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 19:54:24
    0 0 پاسخ به این نظر
    محشر بود.....ممنون
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 20:02:29
    0 0 پاسخ به این نظر
    خیلی مسخره بود بیشتر تلخ بود تا طنز
  • امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 20:23:18
    0 0 پاسخ به این نظر
    فکرشم اشک آدم رو در میاره.. یعنی یه ذره حس ناسیونالیستی پیدا نمیشه؟..
  • علی چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 21:29:37
    0 0 پاسخ به این نظر
    ایول
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 22:06:21
    0 0 پاسخ به این نظر
    این همه سوژه برای لبخند بَده, هزار تا سیاه روحوضی هم نمی تونند
  • سید مسعود چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 22:30:34
    0 0 پاسخ به این نظر
    محمد جان من هم هنوز در عجبم که این سایت چجوری همچین متنی رو گذاشته ! احتمالا از دست سردبیر در رفته
  • كيوان چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 23:08:15
    0 0 پاسخ به این نظر
    حقيقتي تلخ است
  • سایه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 23:26:03
    0 0 پاسخ به این نظر
    اگر مسؤلین خبرآنلاین یکی به میخ میزنند یکی به نعل عوضش شهرام شکیبا میدونه به کجا بزنه ، خبرآنلاین با شهرام خوندنی تره
  • بدون نام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 23:49:28
    0 0 پاسخ به این نظر
    آقا دمت گرم! عالی بود. دوستان به عمق فاجعه پی ببرید. عالی بود. عالی. یه دوستی به حق گفت تا واقعیت خیلی هم فاصله ندارد!
  • مينو چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 23:50:12
    0 0 پاسخ به این نظر
    يادت رفت تشكر كني از تقسيم درياي خزر
  • پارسا پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 00:53:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    ياد سريال برره افتادم !
  • امیر پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 01:20:36
    0 0 پاسخ به این نظر
    چه عجب؟ ببین دیگه چقدر بی اینا هم زور اومده که واسش لینک زدن.ولی حرفه ای بود خوب به نام طنز قهوه ی تلخ رو روشون پاشیدین
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 01:34:02
    0 0 پاسخ به این نظر
    فرق يک سياست مدار با يک نويسنده طنز همينه. آقا پاي شريف را قد اطلاعات دراز نماييد .
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 08:50:16
    0 0 پاسخ به این نظر
    به این میگن طنز, خنده و گریه اش با هم.مرسی
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 09:05:36
    0 0 پاسخ به این نظر
    پيام جنگ تحميلي فراموش شد
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 09:16:31
    0 0 پاسخ به این نظر
    بايد همين روزهاست كه عادت كنيم به نبودنت
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 09:27:34
    0 0 پاسخ به این نظر
    دستت بي بلا پسر. چقدر باهوشو نابغه ايي.
  • هادی پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 11:19:08
    0 0 پاسخ به این نظر
    بابا علاقه است دیگه. شما به کسی وابستگی و دلبستگی داری دائم براش نامه نمی فرستی؟
  • هادی پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 11:20:32
    0 0 پاسخ به این نظر
    درود بر برادران روسیه راستی پیام تبریک برای چاوز فراموش نشه. سالگرد قتل عام مردم کشورش داره نزدیک میشه
  • بدون نام پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 11:49:00
    0 0 پاسخ به این نظر
    طنز بود... ولی عمیقا احساس اندوه بهم دست داد
  • آیدین پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 11:51:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    واقعیت بود همینه که هست به اینجا میگن، شهرام جون نشنوم بگن شکیبا بای بای
  • در باد رفته پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 12:08:07
    0 0 پاسخ به این نظر
    پیام تبریک به طالبانی به مناسبت حمله عراق به ایران پیام تبریک به ...
  • محمود حبیبی پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 12:55:07
    0 0 پاسخ به این نظر
    شهرام خداحافظ!
  • پخمه پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:28:13
    0 0 پاسخ به این نظر
    شهرام شكيبا پول اتگليسي عجب خدمتكاري درست كرده.مگه نه.خدمت به استعمارانگليس ديني است كه به گردن داريد.درسته.
  • سينه چاك خبرآنلايني پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:30:55
    0 0 پاسخ به این نظر
    اينوبهش مي گين روشنفكري لندن پسند.خفهات كردند كه درموردآقازاده ها ولندن نشين ها چيزي نمي نويسي .قيمتت چندگفته اند.
  • سينه چاك خبرآنلايني پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:32:39
    0 0 پاسخ به این نظر
    تارموي احمدي نزادبه همه شما نوكران جيره خوارلندن مي ارزد.
  • رك گو پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:34:43
    0 0 پاسخ به این نظر
    طنازجيره خوارخودت راماهي چندفروخته اي به اتاق فكري هاي لندن نشين وآقازاده ها.
  • علی پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:36:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    هر دم از این دولت فخیمه بری می رسد.
  • منتظرالحق پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 17:14:51
    0 0 پاسخ به این نظر
    آبروي هرچه طنزگواست رابردي .جمعش كن .مسخره.
  • سهند پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 18:14:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    تقصیر روس که نبود بی عرضگی ماها بوده! کاش تکرار نشود آن بی عرضگی ها
  • شادی پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 19:19:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    پیشاپیش ازتهیه وتنظیم پیام تبریک به داور شجاع!عدالت محور!دوست!ومهربان بازی ذوب اهن وتیم "ع ر ب ی" وپادشاهی اردن از دولت مستقر تشکرکنید
  • danial پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 20:48:40
    0 0 پاسخ به این نظر
    آقای شکيبا شيطون شديها!
  • پس کی به فکر ماست پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 21:51:46
    0 0 پاسخ به این نظر
    وقتی پرزیدنت احمدی نژاد خودشون رو کارشناس ارشد میدونن و با دلسوزان واقعی مشورت نمیکنند از این بهتر نمیشه! خبرآنلاین تازگی ها ترسو شدی ها!
  • بدون نام جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 00:06:40
    0 0 پاسخ به این نظر
    ای ول... این اواخر به این نتیجه رسیده بودیم که دیگه از دیگ این شهرام خان بخاری بلند نخواهد شد اما ای ول بسی لذت بریدم
  • مسعود جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 00:20:51
    0 0 پاسخ به این نظر
    ببین تو کلا خط قرمز قهوای مشکی اینا یادت ندادن؟ خیلی باحال بود دمت گرم میخوامت
  • حسین جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 00:24:28
    0 0 پاسخ به این نظر
    آقای شکیبا فکر کنم فهمیدن تفاوت این دو را خیلی به راحتی می توان فهمید و نیازی به بیان طنزگونه آن نیست هر دوی این ها یک پیام دارند و آن هم این است که مردم ایران نه موافق جنگ طلبان فاشیستن که میلیون ها نفر را به کشتن دادند و نه از حق پایمال شده خود توسط حکومت وقت کشور های مستبد کوتاه می آیند هیچ مرزه مویی هم در کار نیست
  • بدون نام جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 13:17:25
    0 0 پاسخ به این نظر
    همیشه از خواندن طنزهای اقای شکیبا لذت میبرم گاهی وقتها هم دلم خنک میشه
  • فاطمه جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 19:36:07
    0 0 پاسخ به این نظر
    اس 300 چی شد.!؟
  • غلامرضا ده پهلوان جمعه 24 اردیبهشت 1389 - 20:23:56
    0 0 پاسخ به این نظر
    تشکر بابت هواپیماهای روسی عراق در جنگ 8 ساله را فراموش کردید .
  • مخالف شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 07:46:20
    0 0 پاسخ به این نظر
    پيام تبريك به رييس جمهور كره شمالي به مناسبت سالروز برد تاريخي برابر ايتاليا در جام جهاني
  • بنده خدا شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 10:08:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    پيام تبريك به رهبر حزب بعث عراق به مناسبت 31شهريور اغاز حمله به عربستان ايران(خوزستان)
  • بدون نام شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 12:04:49
    0 0 پاسخ به این نظر
    از اون طنز هایی بود که باید اشک ریخت. دست شما درد نکنه آقای شکیبا
  • بدون نام شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 12:27:33
    0 0 پاسخ به این نظر
    به این میگن دیپلماسی قوی فقط میشه تاسف خورد
  • بی نام شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 12:35:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    عالی بود.... اما خدائیش آدم می مونه گریه کنه یا بخنده.... خسته نباشین اما کم مینویسین ها...چرا دقیقا؟ می گن حق تحریرش هم کم نیست که!
  • سامان یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 - 14:56:28
    0 0 پاسخ به این نظر
    بسيار جالب بود.
  • Fatal دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 - 09:52:57
    0 0 پاسخ به این نظر
    آقا شهرام اینا، بابا اایول
  • بدون نام سه شنبه 28 اردیبهشت 1389 - 16:51:09
    0 0 پاسخ به این نظر
    بابا تو دیگه کی هستی عالی بود
  • رابین هود سه شنبه 28 اردیبهشت 1389 - 23:52:02
    0 0 پاسخ به این نظر
    پیام تبریک به روسیه برای تصاحب دریای خزر و سهم سیزده درصدی ایران ..سلام اقا شکیبا نبودی پکر بودیم
  • fatemeh چهارشنبه 25 خرداد 1390 - 16:29:07
    0 0 پاسخ به این نظر
    vaghan bikarin .baratoon motasefam
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.