+ A - شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 06:23:00 چاپ
امتیاز به مطلب 3 نفر

ظهور امام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زمان قلابی در مصر با لشکری از ملائکه!

فرهنگ > دین و اندیشه - یک جوان 33 ساله مصری با مدرک فوق دیپلم اقتصاد که «محمد عبدالتواب رمضان» نام دارد، در یکی از روستاهای مصری ادعا کرده که مهدی منتظر (عج) است و یک ارتش از ملائکه در تسخیر وی هستند.

به گزارش شیعه آنلاین، این جوان مصری در ادامه ادعاهای خود گفت: من حتی با حضرت عیسی مسیح (ع) دیدار کرده و از نزدیک با وی آشنا شده ام ! من خیلی از چیزهایی که دیگران نمی‌دانند را می‌دانم! من از حقایق پشت پرده زیادی اطلاع دارم !

 «محمد عبدالتواب رمضان» همچنین گفت: من و خانواده ام از نسل علی بن أبی طالب (ع) هستیم و جد بزرگ ما امام حسن (ع) است! من در ابتدا یک کشاورز ساده بودم. اما یک روز که خوابیده بودم، ناگهان چیزهای زیادی در خواب به من الهام شد. در خواب دیدم که درب‌های آسمان به روی من باز شده است!

 این مدعی مهدویت در ادامه ادعاهای خود افزود: پس از اینکه درب‌های آسمان به رویم باز شد، ستاره‌ و خورشیدهای زیادی را در آسمان دیدم. وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که یک فرشته به نام شیخ محمود دارد با من حرف می‌زند. او به من گفت: تو باید در این زمین با فساد مبارزه کنی ما هم به تو کمک می‌کنیم! تو مهدی منتظر هستی! تو خلیفه خداوند در زمین هستی! با ظهور تو در دنیا فساد پایان خواهد یافت و کلیساهای یهودیان و مسیحیان به مسجد تبدیل خواهند شد! هرکسی که اسلام را نپذیرفت، کشتنش با شمشیر جایز خواهد بود! بیت المقدس و عراق هم از دست اشغالگران آزاد خواهند شد.

 این جوان مصری در ادامه ادعاهای خود گفت: بیشتر حرف آن فرشته که برایم تعجب برانگیز بود، آشنا شدنم با مسیح دجال بود. فهمیدم که عموی من همان مسیح دجالی است که همیشه درباره وی سخن گفته می‌شود! فهمیدم که او از نسل فرعون است و در اصل عموی واقعی من نیست! اکنون من منتظر نزول عیسی مسیح هستم تا با هم به مبارزه به فساد بپردازیم و سرزمین های اسلامی را آزاد کنیم!

 خانواده «محمد عبدالتواب رمضان» که از پدر و مادر و پنج خواهر و سه برادر دیگرش تشکیل شده نیز ادعاهای وی را تأیید کرده و تلاش می‌کنند با داستان پردازی مهر تأییدی بر این ادعاها بزنند.

 

 

نظرات 13
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 09:01:39
    4 6 پاسخ به این نظر
    یک فرشته به نام شیخ محمود دارد با من حرف می‌زند!!!
  • بی نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 10:55:11
    11 1 پاسخ به این نظر
    اون قسمت شیخ محمود خیلی با حال بود. کلی حال کردم. باید پرسید چهره شیخ محمود که بر او ظاهر شده چه شکلی بوده و آیا هاله نور هم بر سر او بوده یا خیر ؟؟؟؟ بعنوان یک شیعه اثنی عشری حق دارم که این مطلب را بدانم.
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 12:02:55
    4 0 پاسخ به این نظر
    نظر محمود چیست؟
  • مرغ ابی شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 13:09:42
    2 0 پاسخ به این نظر
    عجیب"
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 14:53:37
    1 0 پاسخ به این نظر
    چطوری میشه تشخیص داد که این اقا امام زمان قلابیه؟
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 14:59:53
    1 0 پاسخ به این نظر
    چطوری میشه تشخیص داد که این اقا امام زمان قلابیه؟
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 16:02:04
    1 0 پاسخ به این نظر
    وقتی مسایل محتوایی دین و اسلام آن قدر به سطح بیاید که در افواه عوام بیفتد همین می شود که هر مدعی ایی با استفاده از این مفاهیم برای خودش کاسبی کند شما فکر می کند باعث انتشار این مفاهیم معنا در سطح عوام و افواه جماعت بی سواد چه بوده است.؟ ما تا چه میزان مقصر هستیم. ضرر این به سطح آمدن چیست؟ گسترش اش به کجا ضربه می زند؟
  • بدون نام شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 23:00:07
    8 0 پاسخ به این نظر
    صبر کنید گیج نشوید.امام زمان ما از مدینه به مکه خواهند رفت.ایشان به غیر از امام عسگری ع و بانو نرجس هیچ پدر و مادری ندارند .چون ریشه پاک به امام حضرت مهدی ع ما میرسد.نه التقاطی.مهدی ع نشانه های بسیاری دارند.قبلا به دنیا امدند و بسیار بسیار روایات و احادیث غیبت کامل ایشان را تا مدت طولانی تایید کردند.پس این 33ساله هیچگاه مهدی ع نیست که تازه از پدرمادر مصری بدنیا امده باشد. این ساخته وهابی هاست.گول نخورید.
  • پيشاهنگ ستوده درويش یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 - 07:31:59
    1 2 پاسخ به این نظر
    از آنجا مي توان به قلابي بودن اين مردك پي برد كه مدعي است لشكري از ملائكه همراهش هستند و منتظر فرود عيسي مسيح ( ع ) نشسته است . حال آنكه شرط ظهور امام زمان ( ع ) اوج ظلم در عين اسلام است اعلام شده است . نكته آن مي باشد كه ستم بزه اي عمدي است سهواً تحقق نمي پذيرد . غالباً به خيال عدالت مرتكب ظلم مي شويم . اگر اكثريت معتنابهي از گناه عمدي خود توبه كرده آماده از خودگذشتگي باشند آقا از حال انتظار در خواهند آمد انشاء الله . به قول مرحوم شريعتي حضرت مهدي منتظَرند نه منتظِر . فأعتبروا يا اولوالباب !
  • بدون نام یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 - 13:22:39
    0 0 پاسخ به این نظر
    ببخشید میخوایید مسائل دینی اکبند بمونه داخل جعبه و مردم نفهمند؟؟؟
  • بدون نام پنجشنبه 21 بهمن 1389 - 01:31:25
    6 0 پاسخ به این نظر
    این هم یک نوعی از مظلومیت امام زمان علیه السلام است.اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر
  • بدون نام پنجشنبه 24 شهریور 1390 - 15:35:06
    1 0 پاسخ به این نظر
    من که باور نميکنم
  • بدون نام پنجشنبه 29 تیر 1391 - 00:37:00
    2 0 پاسخ به این نظر
    پناه بر خدا!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.