عذرخواهی از مشتریان به دلیل تاخیر در تعمیر خودرو

مدیرعامل شرکت ایساکو و مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران به علت بروز برخی اتفاقات مانند تاخیر در تعمیر خودرو یا تاخیر در رسیدن خودروی امداد به محل، از مشتریان عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدرضا حسینی، مدیرعامل ایساکو در نشست طرح خدمات پس از فروش ایران خودرو در اربعین حسینی، با اعلام این موضوع گفت: این طرح از 26 آبان تا 3 آذر امسال با شعار «خدمات پس از فروش ایران خودرو همراه با کاروان اربعین حسینی» در خدمت زائران عزیز خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان بوده و محل اجرای آن در شهرهای مرزی شلمچه، چزابه و مهران است.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به حضور و مشارکت 30 نمایندگی مجاز در این طرح گفت: 104 اکیپ شامل خودروهای امداد، کانکس های خدمات پس از فروش، موتورهای امدادی و خودروبر در این طرح مشارکت دارند.

به گفته حسینی، وجود تعمیرگاه های صحرایی با تجهیزات کامل در پارکینگ های مرزی چزابه و مهران و همچنین وجود 5 اکیپ امداد و 5 خودروی امدادرسان در مسیر کربلا به نجف از ویژگی های طرح اربعین ایران خودرو است.

مدیرعامل ایساکو یاداور شد: ٣٠ نمایندگی مجاز، ٢تعمیرگاه صحرایی و ١٢فروشگاه مجاز در این بازه زمانی امدادرسانی خواهند داشت.

تخفیف 20 درصدی به خودروهای تعمیری در اربعین

همچنین شهرام صالحی مدیرعامل امداد خودرو ایران، در ادامه این نشست گفت: تمام حمل و نقل هایی که در طرح اربعین ایران خودرو برای مشتریان انجام می شود رایگان خواهد بود، اما اگر خودرویی به تعمیرات نیاز داشته باشد با 20 درصد تخفیف کار انجام خواهد شد.

وی در خصوص بیشترین مشکلات در طرح اربعین سال قبل خاطرنشان کرد: بیشترین مشکلات سال گذشته به خواب باطری، گم شدت سوئیچ و درخواست حمل خودرو اختصاص داشته است.


22535

کد خبر 600393

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =