+ A - دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 17:20:00 چاپ
امتیاز به مطلب 9 نفر

حبیب در ایران می​خواند

فرهنگ > موسیقی - رضا رشید پور در وبلاگش نوشت : حبیب محبیان، خواننده اهل لس​آنجلس قصد دارد در ایران کنسرت برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از وبلاگ رضا رشیدپور، حبیب، خواننده لس‌آنجلسی که از حدود شش ماه قبل به ایران بازگشته شایدبه زودی در ایران کنسرت برگزار کند.

رشیدپور در وبلاگش می‌نویسد: «... از ریشه‌ها حرف می‌زند و از تمام دلتنگی‌هایش در آمریکا. خیلی‌ها به او کمک کرده‌اند تا مسیر ادامه کارش در داخل کشور هموار شود. این بار که او را دیدم خبرهای خوبی داشت . ظاهرا به زودی مجوز رسمی برای اجرای کنسرت با صدای حبیب صادر خواهد شد.»

به گفته رشیدپور، حبیب در سفر اخیرش به ایران محمد را هم همراه خود آورده است؛ حتی شاید در کنسرت با پدر همراه شود. او در بخش دیگری از وبلاگ نوشته است: «امیدوارم تا همه چیز به خوبی پیش برود تا شما هم بتوانید همراه با یک صدای خسته مرگ قوی زیبا را لمس کنید. کاش با هنرمندهای لس‌آنجلس ندیده هم مهربان‌تر باشیم.»

شنیده‌ها حاکی از این است که مسیر برگزاری کنسرت توسط حبیب بعد از جلساتی که این خواننده با اسفندیار رحیم‌مشایی داشته سهل‌تر شده است.

نظرات 89
  • mohammad دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 18:20:31
    21 2 پاسخ به این نظر
    ایول
  • فخرالدین دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 18:39:54
    19 12 پاسخ به این نظر
    عیول عیول...بخداحکومت مااونطوری که میگن نیست.حبیب خیلی شعرای سیاسی خونده ولی بازهم لطف کردن بهش مجوزوروددادن..عیول حبیب
  • غزال سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 21:31:51
    16 0 پاسخ به این نظر
    آخ جووووووووووووووووووون آرزوم برآورده شد
  • محمد رضا دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 20:07:00
    15 0 پاسخ به این نظر
    خدا کنه. البته اگر گروههای تند رو بذارن!
  • شهاب دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 23:51:53
    13 2 پاسخ به این نظر
    بابا ایول ولی خدائیش خبر خوبی هست. ای کاش همه هنرمندان بتونن آزادانه در مملکت خودشون فعالیت کنن بدون هیچ گونه گیر و بندی. این یه حرکت اسفندیار خان رو پسندیدم. دمش گرم.
  • مينا سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 16:36:19
    13 2 پاسخ به این نظر
    چرا به استاد بزرگ آواز ايران ايرج كه حتي يه لحظه هم خاك وطن رو ترك نكرده اجازه كنسرت نميدن؟؟؟
  • بدون نام پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389 - 01:27:01
    13 0 پاسخ به این نظر
    حبيب شرف داره به خوانندهای به اصطلاح مردمی که خانه هاي آنچنانی تو اسپانيا و فرانسه دارن
  • سعيد سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 17:02:05
    12 2 پاسخ به این نظر
    اين آقاي amir که همچين نظري داده شرط مي بندم اصلا نمي دونه هنر و موسيقي چيه
  • بدون نام سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 23:10:24
    12 0 پاسخ به این نظر
    خيلي خبر خوشحال کننده اي هست، به اميد روزي که همه خوانندگاني که استحقاق حضور مجدد در ايران رو دارند در کشور خودمون ببينيم
  • پویا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 - 20:58:58
    11 0 پاسخ به این نظر
    آقا یا خانم بدون نام! اگه خوند از شما نیست. خودتون رو داخل هوادارای مرد تنهای شب نکنید! حبیب همیشه از ما است...
  • میلاد از امل پنجشنبه 9 دی 1389 - 00:52:17
    9 0 پاسخ به این نظر
    کجایی مرد تنهای شب بیا که تنهای تنهام.
  • امیر دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 20:28:01
    8 1 پاسخ به این نظر
    یعنی میشه شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد فریبنده زاد و فریبا بمیرد
  • امید شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 19:31:58
    8 0 پاسخ به این نظر
    فقط حبیب
  • امیر جمعه 8 مرداد 1389 - 14:00:24
    8 0 پاسخ به این نظر
    ایول حبیب
  • داود یکشنبه 23 آبان 1389 - 12:24:29
    8 0 پاسخ به این نظر
    حبیب جون عاشقتم
  • nazi سه شنبه 16 آذر 1389 - 21:39:46
    8 1 پاسخ به این نظر
    تا یه جای بعضیها که چشمشو ندارن بسوزه!!!!!!!!!!!!!!i love u habibعاشقتم
  • بدون نام دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 19:34:15
    7 7 پاسخ به این نظر
    مشایی خیلی باحالییییییییییییی:))))
  • بدون نام دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 21:02:13
    7 4 پاسخ به این نظر
    رحیم مشایی مرد تنهای شب
  • بدون نام یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 - 10:30:54
    7 0 پاسخ به این نظر
    سلام واقعا خوانندای مثل حبیب که بسیار با شخصیت میباشد حیف است ناامید بشه اقای مشایی با پذیرفتن حبیب بعنوان یک ایرانی ونجات وی از غربت کار بسیار خداپسندانه ای کرده ایدوازادی که در ایران هست به همه نشان خواهی داد
  • یکتا دوشنبه 3 خرداد 1389 - 14:27:46
    7 0 پاسخ به این نظر
    خطاب به امیر: شهید ،اول چرا پای شهدا رو میکشی وسط؟ بعدم تو به چه دلیل میگی حبیب وطن فروش؟یعنی هر کس برای ادامه زندگی به خارج بره وطن فروش؟؟؟
  • بابک از تبریز چهارشنبه 6 مرداد 1389 - 00:52:13
    7 1 پاسخ به این نظر
    مرد تنهای شب دوباره به وطن بازگشته .حبیب عزیز بازگشتت مبارک باد. بنده بابک هستم از تبریز.مدتی شاگرد استاد شجریان بودم و حالیه از بازگشت یک استاددیگر خرسندم.دوستتدار شما/.بابک
  • ريحانه جمعه 23 مهر 1389 - 01:02:44
    7 0 پاسخ به این نظر
    من عاشقشم خدا كنه مجوزو بگيره بخونه ميتركونه به خدا
  • مخالف آرش گنبد دوشنبه 3 آبان 1389 - 11:14:50
    7 1 پاسخ به این نظر
    آرش جون حبيب قبل ازانقلاب فقط به عشق خوندن رفت اونورقضيه اش به انقلاب ربطي نداره وارد مسائل سياسيش نكن قربونت
  • مقداد روحی سه شنبه 11 آبان 1389 - 23:50:23
    7 0 پاسخ به این نظر
    من مقداد 23ساله از کاشان من با تمام وجود از جناب آقای حبیب ممنون هستم .ااز تمامی کسانی که توانستند به آقای حبیب مجوز دهند ممنونم (حبیب را عشق است )
  • مقداد روحی سه شنبه 11 آبان 1389 - 23:59:08
    7 0 پاسخ به این نظر
    حبیب را عشق است
  • شهرام چهارشنبه 3 آذر 1389 - 02:49:28
    7 0 پاسخ به این نظر
    من حبیب خواننده ی دوممه.و بنظر من قضیه هیچ سیاسی نیست چون تو یه سایته دیگه خوندم که ایشون سرطان دارن و خواسته بیاد ایران چند ساله بقیه عمرشونو بگذرونند و قدمش رو چشم ما که قدر خوانندمون که اینهمه واسه ما خوند رو می دونیم
  • چهارشنبه 15 دی 1389 - 21:30:35
    7 0 پاسخ به این نظر
    بادبادك جان. مرد تنهاي شب.دمت گرم بيا كه از تنهايي مردم. حبيب جان با اهنگهات گريه كردم و خنديدم. .
  • فرخ چهارشنبه 6 بهمن 1389 - 16:01:29
    7 0 پاسخ به این نظر
    قدمش روی تخم چشمهایمان.
  • افشین سه شنبه 10 خرداد 1390 - 11:12:25
    7 0 پاسخ به این نظر
    بزن باران حبیب دوستت داریم
  • علی جان ومصیب چهارشنبه 29 تیر 1390 - 15:13:18
    7 0 پاسخ به این نظر
    سلام خیلی خوشحالیثم که به ایران برگشتی.شما داخل شهرستان ما خیلی طرفدار دارید حتما به اینجا سفر کنید.شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری
  • l.a nadide دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 19:46:36
    6 0 پاسخ به این نظر
    oh!my god!! rahim mashaei ok bede halle! age habib bedune in rahim che ojubeiye 1
  • hemmat دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 - 11:07:54
    6 0 پاسخ به این نظر
    حبیب خواننده ایست که از دل وجان ادمی میگوید چرا نباید بیاید مگه او ایرانی نیست مگه او نیز از این دیار حقی ندارد؟
  • امير دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 - 14:09:14
    6 5 پاسخ به این نظر
    آقا اگه شما پشت گوشتونو ديدين كنسرت حبيب و هم تو تهران ميبينين!
  • hsh چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 16:18:35
    6 2 پاسخ به این نظر
    توي بهشت غربت دلم داره ميگيره دلم داره ميگيره اخه وطن كجايي دلم پيت ميگرده!!!! اخه چرا هنرمندها رو از اب و خاكشون دور ميكنيم؟!!!
  • SADWIS پنجشنبه 6 خرداد 1389 - 15:12:55
    6 0 پاسخ به این نظر
    به نظر من یکی از بهترین خواننده های راک ایران حبیبه.حالا هم که میخواد تو وطن خودش بخونه بعضی ها سنگ جلوی پاش می اندازن.
  • دختر ايروني دوشنبه 7 تیر 1389 - 12:50:38
    6 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها بيايد دعا كنيم اين خبر صحت داشته باشه. من پارسال تو كنسرت حبيب و محمد تو دوبي شركت كردم تمام 2 ساعت مست صداش بودم . عاشق صداشم و همچنين شخصيت متواضعش . باهاش عكس هم دارم. خيلي خاكيه و خيلي متواضع. اصلا هيچكدام از ايم وصله ها هم بهش نمي چسبه . اي خدا چي مشه همه خواننده ها برگردن ما هم مثل جوونهاي كشورهاي ديگه يك كم جووني كنيم. مرديم از بس كه هيچ سرگرمي تو ايران نداريم فقط كار- كار - كار - منزل - كار - هيچ تفريحي نداريم. حبيب بيا حبيب بيا زودتر بيا
  • a`4 خرابw دوشنبه 22 شهریور 1389 - 01:18:31
    6 0 پاسخ به این نظر
    عشق من حبيب است خدا كند
  • بدون نام شنبه 1 آبان 1389 - 16:42:47
    6 0 پاسخ به این نظر
    ايول ايول داش حبيبو ايول
  • دوست یکشنبه 1 اسفند 1389 - 20:55:54
    6 0 پاسخ به این نظر
    بزن باران
  • مملی سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 10:30:40
    5 3 پاسخ به این نظر
    انشالله منتظر سوزان روشن هم یاشیم رحیم آقا
  • امیر قلعه نوعی سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 13:49:28
    5 1 پاسخ به این نظر
    ببین بزرگوار من که تا نبینم باور نمی کنم!
  • حامد پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389 - 10:04:06
    5 0 پاسخ به این نظر
    آقاي مشايي دوستت داريم.نوكرتيم.دستتون درد نكنه.ما فقط اينو ميخواستيم
  • سینا یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 - 21:44:51
    5 1 پاسخ به این نظر
    والا ما بالا خره نفهمیدیم که تو انتخابات تقلب می کنن یا نه؟ اگه آره که لازم نیست تبلیغ کنند. البته واژه "دولت" مناسب تر از "حکومت" است. ضمنا کو تا انتخابات که تازه مال شورا هاست که مهم هم نیست!!!! قبل از جرت گفتن یکم فکر کنید!!
  • سارینا پنجشنبه 20 خرداد 1389 - 12:46:18
    5 1 پاسخ به این نظر
    من عشقم حبیب اگه مجوز خوندن به او داده بشه نوکر این دولت میشم
  • با هم پنجشنبه 27 خرداد 1389 - 13:45:39
    5 0 پاسخ به این نظر
    دوستان جو کشور یه جوری است که هر کی بیاد و بره تو کشور به اونا میگن چپ یا راست اقا این چیزا رو جدا کنید چقدر فکر بعضی افراد محدوده و همه دنبال کارای سیاسی هستن -زندگی تا کی سختی تمومش کنید به نظرم کار خوبی است اگه همه دوستان سیاسی بازی در نیارن اگه حبیب رو راه ندن میگن ازادی نیست تو ایران و اگر راه بدن میگن حتما یه چیزی بوده و نقشه جدیدیه وای از اونایی که همه دارن تهمت میزن
  • عمورجب یکشنبه 27 تیر 1389 - 12:47:10
    5 4 پاسخ به این نظر
    عمو رحیم جنیفر لوپزو بیار
  • saeees شنبه 24 مهر 1389 - 00:49:01
    5 1 پاسخ به این نظر
    اگه بشه چی میشه؟
  • مهرداد شنبه 25 دی 1389 - 13:27:06
    5 1 پاسخ به این نظر
    دمت گرم داش خوب نوشتی
  • شیما شنبه 3 تیر 1391 - 19:26:15
    5 0 پاسخ به این نظر
    ببین آقا امیر خوندن این خواننده ها تو مملکت خودمون نه خون شهدا روپای مال میکنه نه از ارزش هاشون کم میکنه البته به شرطی که بازی های کثیف سیاسی وسط نیاد.حضور این دست خواننده ها که به ارزش های یه ملت احترام میذارن نه که عیب نیست بلکه سربلندیه که بچه های ایرونی که یه روزی وطنو ترک گفتن دوباره برگردن خونشون کاش بقیه هم بیان تابا هم مملکتمونو بسازیم.
  • بدون نام دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 20:07:36
    4 4 پاسخ به این نظر
    مگه میشه؟ من که چشمم اب نمیخوره.
  • احسان دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 21:23:18
    4 7 پاسخ به این نظر
    بابا دست آقا اسفندیار درد نکنه. من از همین جا روی ماهش هم می بوسم.اگه دیدینش سلام ما هم برسونید و بگید اگه می تونه واسه آوردن لیلا فروهر هم پادرمیونی کنه. آخ اگه هایده زنده بود چه کنسرتهایی می ذاشت!!!
  • setareh سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 11:10:21
    4 2 پاسخ به این نظر
    ta nabinam, bavar nemikonam
  • بابک خرمدین سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 11:28:21
    4 11 پاسخ به این نظر
    منفور میشه اگه بخونه
  • amir سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 11:28:43
    4 31 پاسخ به این نظر
    اگر میشه تو را به خون شهیدانی که دادیم جلو این فاجعه رو بگیرین واین مفسدین را به کشور راه ندین
  • ارتین سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 15:49:24
    4 1 پاسخ به این نظر
    این کنسرت دو نیمه متفاوت خواهد داشت بزرگوار............
  • بدون نام چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 - 00:25:37
    4 5 پاسخ به این نظر
    حبیب برای بهره برداری سیاسی بعضی ها اینجاست. فکر نمی کردم برای سر پوش گذاشتن بر روی بعضی مسائل این کار را انجام بدهند.
  • احمدی نژاد شنبه 18 اردیبهشت 1389 - 21:05:33
    4 3 پاسخ به این نظر
    دیدین واستون چی اوردم حالا برین تو BBC بگین ما دموکراسی نداریم
  • فرزانه پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 15:33:33
    4 0 پاسخ به این نظر
    نفسم گرفت از این شهر ذر این حشصار بشکن
  • رضا شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 16:00:33
    4 1 پاسخ به این نظر
    خبر خوشحال كننده اي بود همين كه حبيب برگشت ضربه محكمي به دهن وطن فروشهاي رجز خون اون ور آبي زد.
  • محمد پنجشنبه 22 مهر 1389 - 11:48:02
    4 1 پاسخ به این نظر
    اینجوری که من شنیدم ایرانه میگن اونورم چیزه بدی نخونده"مجوزم بهش میدن
  • جلال مهدوي یکشنبه 23 آبان 1389 - 12:13:25
    4 0 پاسخ به این نظر
    راست يا دارم خوب ميبينم
  • حميد شنبه 11 تیر 1390 - 18:56:06
    4 0 پاسخ به این نظر
    شنيدم كه چون قوي زيبا بميرد فريبنده زاد و فريبا بميرد
  • بدون نام دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 17:48:41
    3 32 پاسخ به این نظر
    اگر خوند دیگه از ما نیست!
  • alireza سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 10:01:49
    3 3 پاسخ به این نظر
    خبر راسته یا دروغه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شاسنم یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 - 04:32:25
    3 8 پاسخ به این نظر
    كار حبيب خيانتيست به تمام آزاديخواهان .البته بايد ديد آهنگ من اگر برخيزم را مي خواند يا نه .
  • حسن متخلص به حبیب سه شنبه 21 اردیبهشت 1389 - 11:31:59
    3 0 پاسخ به این نظر
    بادبادک جان ببین ایا جای پایی سبزخواهدشد من دلم باخویش میگوید که اری هست .صدای پای حبیب میاد دوستت دارم حبیب جان
  • آرش گنبد شنبه 19 تیر 1389 - 16:41:34
    3 6 پاسخ به این نظر
    عجيب نيست از اول انقلاب هم ميتونستند بمونند تو ايران - كسي باهاشون كاري نداشت خودشون ترسيدند و رفتند
  • نیره دوشنبه 1 اسفند 1390 - 14:46:37
    3 0 پاسخ به این نظر
    واقعا دوستت داریم حبیب تلاش خودتو برای گذاشتن کنسرت پیگیر باش که همه با تویم برایت ارزوی سلامتی وموفقعت میکنم بازم دوست دارم
  • حمید رضا پنجشنبه 1 تیر 1391 - 11:32:11
    3 0 پاسخ به این نظر
    حبیب شما آدم پاک و بزرگی هستی ، دوستت دارم .
  • sasan دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 - 18:11:24
    2 15 پاسخ به این نظر
    Doroghe Shayeee !
  • قوقولي چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389 - 00:44:02
    2 9 پاسخ به این نظر
    از اين رحيم مشايي هم هچيز بر مياد . يه بار با هديه تهراني حالا با حبيب که آهنگهاي سياسي ضد ايران خونده ملاقات کرده!!! لابد فرداهمبا داريوش اقبالي ديدار ميکنه!!!!
  • سهراب یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 - 23:26:59
    2 7 پاسخ به این نظر
    اگه بشه چی میشه؟ ولی حبیب خراب میشه.
  • آبراهام چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389 - 15:36:35
    2 7 پاسخ به این نظر
    اگه حبیب بتونه مجوز کنسرت تو ایران بگیره. دیگه به آهنگاش گوش نمیدم.اینم یه ترفندی از جمهوری اسلامی
  • مهدی یکشنبه 27 تیر 1389 - 21:00:33
    2 1 پاسخ به این نظر
    خبر کاملا درسته چون من خودم با آقای رشید پور ملاقات کردم وایشون عکس های حبیب و خودش رو به من نشون دادند!
  • pouneh دوشنبه 22 شهریور 1389 - 11:46:36
    2 9 پاسخ به این نظر
    من كه عمرا"برم كنسرت حبيب،چون معلوم از كجا آب مي خوره و حبيب هم خودشو خراب كرد
  • حامد چهارشنبه 2 فروردین 1391 - 00:57:18
    2 0 پاسخ به این نظر
    پس چرا بهش مجوز نمیدن؟ یعنی همش وعده وعید بوده؟
  • سجاد سه شنبه 8 فروردین 1391 - 01:40:02
    2 1 پاسخ به این نظر
    یعنی بقیه شون هم میان؟
  • بدون نام سه شنبه 14 اردیبهشت 1389 - 15:05:53
    1 2 پاسخ به این نظر
    دروغ 13 بعضی ها برای اینکه بگن ما روشنفکریم !!
  • مهسا شنبه 25 اردیبهشت 1389 - 05:45:26
    1 9 پاسخ به این نظر
    اگه این خبر درست یاشه 1 دلیل بیشتر برایش نمی بینم اونم اینه که نزدیک تاریخ انتخابات کذایی شده و آقایان برای پرتی حواس مردم کاری باید می کردند تا به قول خودشان همدستی دوباره با استکبار جهانی را فراموش کنند . اگر حبیب در ایران باشد ترجیح می دهم قلم پایم خرد شود تا کنسرتش بروم حال اگر قلم پای او هم خرد شود ملالی نیست x(
  • بسیجی سه شنبه 15 تیر 1389 - 09:15:59
    1 17 پاسخ به این نظر
    بیاد میکشمش
    • سعید سه شنبه 22 اسفند 1391 - 17:20:50
      0 0
      تو بسیجی نیستی بسیجی نماییی
  • بدون نام سه شنبه 29 تیر 1389 - 20:48:26
    1 7 پاسخ به این نظر
    بسيار ميمون و مبارك است! احسنت آقاي مشايي رييس دفتر آقاي احمدي نژاد! با اين روند بايد منتظر ساخت فيلم هاي . . . هم باشيم!
  • محمد شنبه 9 مرداد 1389 - 00:12:00
    1 6 پاسخ به این نظر
    لطفا به پشت پرده توجه فرمائید
  • حمید جمعه 30 مهر 1389 - 21:18:38
    1 8 پاسخ به این نظر
    بره دیگه به درک واصل شده
  • وحید جمعه 30 مهر 1389 - 21:19:32
    1 12 پاسخ به این نظر
    بی غیرت وطن فروش ازین پس گوش خراش
  • صادق شنبه 15 مرداد 1390 - 23:59:22
    1 9 پاسخ به این نظر
    که می خواهد این قوی زیبا بمیرد....
  • amirsca پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389 - 14:33:34
    0 5 پاسخ به این نظر
    به نظر من قضیه بیشتر از این که سیاسی باشه به خود حبیب بر می گرده چون ظاهرا احساس کرده آفتاب لب بومه گفته بیام تو خاک خودم بمیرم خدا کنه سنگ جلوی پاش ندازن و بزارن حداقل تو ایران بمیره من هنوز تو این فکرم که چرا جهان قشقایی که خواننده خوبی بود و همه به سرش قسم می خوردند را نگذاشتند در ایران به خاک بسپارند این در حالی بود که چند ماه قبل از مرگش به راحتی وارد ایران شده بود .واقعا خواست خوانوادش بود یا خواست نظام جمهوری اسلامی
  • سارا سه شنبه 28 اردیبهشت 1389 - 22:29:44
    0 7 پاسخ به این نظر
    اگه قراره حبیب بیاد کنسرت بذاره چرا بقیه که نسبت به اون کمتر سیاسی خوندن نیان؟ هان؟
  • با هم پنجشنبه 27 خرداد 1389 - 13:46:11
    0 0 پاسخ به این نظر
    اگه اشکالی نداره نظرقبلی رو بزنید
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.