۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳

تازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی ترسناک «کابوس در الم استریت» تولید نیو لاین سینما جمعه در اولین روز اکران در آمریکای شمالی 9/15 میلیون دلار فروش داشت.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم اسلشر و درجه R «کابوس در الم استریت» که در 3332 سینما روی پرده است، بازسازی اولین فیلم این مجموعه سینمایی به کارگردانی وس کریون است.

«کابوس در الم استریت» نیمه‌شب پنجشنبه هم 6/1 میلیون دلار فروخت. فیلم جدید را ساموئل بایر کارگردانی کرده و این بار جکی ارل هیلی به نقش فردی کروگر قاتل زنجیره‌ای ظاهر شده که آدم‌ها را در خواب می‌کشد.

رونی مارا، کایل گالانر، تامس دکر و کتی کسیدی در این پروژه 35 میلیون دلاری بازی می‌کنند. داستان فیلم جدید در زمان حال روی می‌دهد. این بار هم فردی وقتی نانسی، دختر نوجوان و دوستان او خواب هستند، آنها را تعقیب می‌کند و ...   

اولین فیلم «کابوس در الم استریت» سال 1984 اکران شد و تا پیش از فیلم جدید هفت دنباله شامل «انتقام فردی»، «جنگجویان رویا»، «استاد رویا»، «کودک رویا»، «مرگ فردی»، «کابوس تازه» و «فردی در برابر جیسن» را به همراه داشت. نقش فردی کروگر در فیلم‌های قبلی را رابرت اینگلاند بازی کرد.

انیمیشن سه‌بعدی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» در ششمین جمعه اکران در آمریکای شمالی در 3426 سینما 6/2 میلیون دلار فروخت و فیلم دوم شد.

کمدی رومانتیک «شب قرار» با بازی استیو کارل و تینا فی با 5/2 میلیون دلار فروش در 3093 سینما رده سوم را از آن خود کرد. کمدی رومانتیک «طرح کمکی» با بازی جنیفر لوپز در 3280 سینما 4/2 میلیون دلار فروخت و به رده چهارم رفت.

اکشن «بازنده‌ها» با بازی آیدریس البا و زو سالدانا هم در 1923 سینما 9/1 میلیون دلار فروش داشت و رده پنجم جدول را از آن خود کرد. آمار فروش هفتگی دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

ورایتی / 1 مه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 59130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =